Friday, January 27, 2017

טרור אסלאמי - 318 הרוגים ביממה האחרונה

140 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים בתימן; 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו במצרים; 12 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 6 מאנשי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; חייל טורקי נהרג בסוריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בניגריה, בסודאן, במאלי, במצרים, בטורקיה, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 318 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-26 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות אזרחיים בסוריה מסרו על קרבות קשים עם נפגעים רבים בין שני ארוגני טרור הפועלים במחוז אידליב. כמו כן נמסר על קרבות באזור דמשק שנערכו ביוזמתו של הצבא הסורי. דוברים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים גם באזור העיירה מנביג'. עוד נמסר על קרבות עם נפגעים באזור העיר חאלב, בחומס, באל-חמה, בהרי קלמון, בצפון מחוז לטקיה ובאזור דרעא, כן גם באזור דיר אל-זור. מקורות צבאיים בטורקיה מסרו על הריגתו של חייל טורקי בקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון-סוריה. עד כה נהרגו 47 חיילים טורקים בקרבות שהיו בסוריה.

Nigeria: Suicide bomb kills 3

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-26 בינואר 2017 על הריגתם של כ-140 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-התאבדות קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-26 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של קרבות נוספים שהיו באזור עי-הנמל מוחה הנמצאת לחוף הים האדום. גורמים מקומיים מסרו שבמהלך הימים האחרונים נהרגו באזור זה בלבד יותר מ-250 בני-אדם.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-26 בינואר 2017 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה בצפון-סיני.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-26 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-12 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בסדרה של פעולות צבאיות יזומות שנערכו במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-26 בינואר 2017 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בפעילות של הכוחות-המיוחדים של פקיסטן שפעלו באזור העיר קראצ'י. שני הטרוריסטים שנהרגו כנראה פעלו במסגרת ארגון "אל-קאעידה".
--
סומליה – טרור – קניה: מקורות צבאיים בקניה מסרו ב-26 בינואר 2017 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה של הכוחות הקנייתיים שפעלו בדרום סומליה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-26 בינואר 2017 על הריגתם של 6 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה במזרח טורקיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: