Tuesday, January 10, 2017

טרור אסלאמי - 388 הרוגים ביממה האחרונה

140 הרוגים בעיראק; 130 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בתימן; 15 הרוגים בניגריה; 13 חיילים נהרגו במצרים;  5 טרוריסטים מוסלמים ו-4 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בסומליה; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסין; 3 חיילים נהרגו בקשמיר ההודית; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בפיליפינים, בקשמיר, בתאילנד, בקמרון, בניגריה, בסודאן, בסומליה, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 388 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-9 בינואר 2017 על הריגתם של כ-130 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות קשות שנערכו בידי כל הצדדים הלוחמים בסוריה. מקורות אזרחיים מסרו על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם בסדרה של התקפות מצד ארגון "המדינה האסלאמית" שנערכה בצפון סוריה. כמו כן נמסר על עשרות הרוגים באזור דיר אל-זור. קרבות קשים עם נפגעים רבים היו במחוז אידליב, חאלב, חומס, דמשק ובמקומות נוספים. ככול היודע, שליש מההרוגים היו אזרחים. מקורות ביטחוניים בטורקיה מסרו על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סוריה.

Iraqi Forces Near Tigris River In Mosul

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-9 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-140 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק. מקורות צבאיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-9 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של קרבות שנערכו באזור באב אל-מנדב בין חיילי ממשלת עדן לבין המיליציות השיעיות הפועלות באזור. גורמים צבאיים בתימן מסרו שהקרבות הללו נמשכים זה היום השלישי ברציפות.
--
סין – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בסין מסרו ב-9 בינואר 2017 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים האחראים לפיגוע קטלני שהתבצע במחוז שינצ'יאנג בשנת 2015. השלושה נהרגו מירי של שוטרים במהלך ניסיון לעצור אותם.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-9 בינואר 2017 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 שוטרים מפיצוץ של מטען-חבלה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-9 בינואר 2017 על הריגתם של 3 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור חבל קשמיר ההודי. הטרוריסטים עדיין לא נתפסו בידי כוחות-הביטחון של הודו.
--
סומליה – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-9 בינואר 2017 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-9 בינואר 2017 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים בסדרה של פעולות צבאיות שנערכו בצפון ניגריה במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 חיילים ושל 3 שוטרים בהתקפות של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" ובהתקפות של המיליציות האסלאמיות החמושות משבטי הפולאני.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-9 בינואר 2017 על הריגתם של 13 חיילים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו בצפון סיני.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: