Monday, January 23, 2017

טרור אסלאמי - 253 הרוגים ביממה האחרונה

90 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 41 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 26 הרוגים בתימן; 14 אנשי מיליציה פרו-ממשלתית נהרגו במאלי; 10 הרוגים בסומליה;  4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" נהרגו בחיסול-ממקוד אמריקאי בתימן; 2 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים נהרגו בסעודיה; 2 הרוגים בלוב מפיצוץ של מכונית-תופת; 2 חיילים נהרגו בניז'ר; 2 לוחמים כורדים נהרגו בטורקיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בסומליה, בלוב, בסודאן, בניגריה, בקמרון, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 253 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-22 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות כורדיים מסרו על נפגעים רבים בקרבות שהיו במהלך היממה אחרונה בין הכוחות-הכורדיים לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות נוספים מסרו על נפגעים רבים נוספים בקרבות שהיו באזור דמשק, חאלב, אידליב, דרעא, חומס ואל-חמה. כמו כן נמסר על נפגעים רבים באזור תדמור ודיר אל-זור בסדרה של קרבות נגד ארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים בסוריה מסרו על הצלחות קרקעיות נוספות באזור חומס ובדיר אל-זור. מקורות ביטחוניים רשמיים בטורקיה מסרו על הריגתם של כ-20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות אווירית יזומה שנערכה בצפון-סוריה.

SYRIAN WAR Deir Ez-Zor - More than 600 IS terrorists killed by the Syrian Army

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-22 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-התאבדות קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה;  מקורות תקשורתיים במפרץ מסרו ב-22 בינואר 2017 על הריגתם של 26 מאנשי המיליציות השיעיות בהתקפה אווירית של סעודיה שנערכה באזור הגבול המשותף עם תימן.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות ביטחוניים בתימן מסרו ב-22 בינואר 2017 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-22 בינואר 2017 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו בעיר טריפולי ליד השגרירות האיטלקית.
--
סעודיה – טרור: מקורות רשמיים בסעודיה מסרו ב-22 בינואר 2017 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים במהלך פשיטה משטרתית. שני המתאבדים הפעילו את חגורת-הנפץ במהלך הפשיטה, אולם לא נמסר על נפגעים נוספים מהפיצוצים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-22 בינואר 2017 על הריגתם של 41 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי המדינה במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-22 בינואר 2017 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של קרבות בין כוחות-הביטחון של סומליה לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועל בדרום סומליה. בין ההרוגים היה מפקד בכיר מאוד במשטרה המקומית.
--
ניז'ר – טרור: מקורות צבאיים בניז'ר מסרו ב-22 בינואר 2017 על הריגתם של 2 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם". מקורות צבאיים מסרו שהצבא הניז'רי ערך התקפה אווירית גדולה נגד ארגון "בוקו חראם" אך לא נמסר מספרם המדויק של הנפגעים.
--
מאלי – טרור: מקורות צבאיים במאלי מסרו ב-22 בינואר 2017 על הריגתם של 14 מאנשי המיליציה הפרו-ממשלתית בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" שפעלו באזור העיר קידאל.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-22 בינואר 2017 על הריגתם של 2 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה בדרום-מזרח טורקיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

1 comment:

whanou said...

look at more info navigate to this site click to read sites see page Dior Dolabuy