Tuesday, January 24, 2017

טרור אסלאמי - 241 הרוגים ביממה האחרונה

90 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בעיראק; 30 הרוגים בתימן; 22 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו באפגניסטן; 6 הרוגים בדרום-סודאן; 5 הרוגים בפקיסטן; 5 חיילים נהרגו במצרים; 4 חיילים נהרגו בקמרון; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 3 חיילים נהרגו במאלי; 2 הרוגים בסומליה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בהודו, בקשמיר, במאלי, בקמרון, בניגריה, בלוב, בסודאן, בסומליה, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 241 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-23 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בטורקיה מסרו על הריגתם של יותר מ-60 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהפצצות אוויריות שהיו בצפון סוריה במהלך היממה אחרונה. גורמים אזרחיים בסוריה מסרו כי בעשרת הימים האחרונים נהרגו בדיר אל-זור יותר מ-300 בני-אדם – רובם טרוריסטים מוסלמים וחיילים סורים. עוד נמסר על הריגתם של 6 חיילים באזור העיר חאלב, וכן על הריגתם של עשרות בני-אדם נוספים באזור הכפרי של מחוז חומס. נציגי המשטר הסורי ונציגי המורדים נפגשו בקזחסטן לשיחות שלום ביוזמתן של טורקיה ורוסיה.

Defense of Deir ez-Zor
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-23 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-23 בינואר 2017 על הריגתם של 30 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהתקפות אוויריות של סעודיה שנערכו בעיקר באזור העיר תעז. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בשלושת הימים האחרונים רק באזור זה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-23 בינואר 2017 על הריגתם של 22 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז זאבול (ZABUL).
--
פקיסטן – טרור: מקורות מקומיים בפקיסטן מסרו ב-23 בינואר 2017 על הריגתם של לפחות 5 בני-אדם בסדרה של קרבות שפרצו בין שני ארגוני טרור הפועלים בצפון-מערב פקיסטן ליד הגבול עם אפגניסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-23 בינואר 2017 על הריגתם של 2 בני-אדם בקרבות שהיו בדרום סומליה בין טרוריסטים מוסלמים לבין כוחות-הביטחון הפועלים באזור.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-23 בינואר 2017 על הריגתם של 6 חיילים בהתקפה של המורדים הפועלים באזור העיר הבירה.
--
קמרון – טרור: מקורות צבאיים בקמרון מסרו ב-23 בינואר 2017 על הריגתם של 4 חיילים בתאונת מסוק במהלך פעילות צבאית יוזמה נגד ארגון "בוקו חראם" הפועל באזור הגבול המשותף עם ניגריה.
--
מאלי – טרור: מקורות צבאיים במאלי מסרו ב-23 בינואר 2017 על הריגתם של 3 חיילים מפיצוץ של מוקש שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו בצפון המדינה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-23 בינואר 2017 על הריגתם של 5 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון סיני.
--
קשמיר – טרור אסלאמי: מקורות אסלאמיים הפועלים בחבל קשמיר מסרו ב-23 בינואר 2017 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בשתי היתקלויות שהיו עם חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: