Monday, January 30, 2017

טרור אסלאמי - 292 הרוגים ביממה האחרונה

90 הרוגים בסוריה; 80 הרוגים בעיראק; 40 הרוגים בפשיטה צבאית אמריקאית בתימן;  35 הרוגים בתימן; 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו בפיליפינים; 14 טרוריסטים מוסלמים ו-4 חיילים נהרגו במצרים; 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" נהרגו באפגניסטן; 3 חיילים נהרגו בניגריה בהתקפה של ארגון "בוקו חראם"; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז;  2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; חייל אמריקאי נהרג בפשיטה בתימן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בסודאן, בסומליה, בתימן, בלוב, בניגריה, בפיליפינים, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; 292 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-29 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים ברחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים רבים במהלך קרבות שהיו לאורך הגבול עם טורקיה, באזור דיר אל-זור, בדרעא, בחומס, באל-חמה, באזור הכפרי של העיר חאלב, בדמשק, וכן נמסר על נפגעים רבים במחוז אידליב בקרבות בין שני ארגוני טרור אסלאמיים. מקורות צבאיים בסוריה מסרו שהצבא הסורי השתלט על מקורות המים של העיר דמשק בעקבות הסכם עם המורדים שהשתלטו על האזור לפני שבועות אחדים.

IS suicide car bomber almost killed france soldiers

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ובתקשורתיים בעיראק מסרו ב-29 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. גורמים צבאיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-29 בינואר 2016 על הריגתם של כ-35 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה. גורמים שיעים מסרו שבין ההרוגים היו נשים וילדים.
--
תימן – ארה"ב – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-29 בינואר 2017 על הריגתם של כ-40 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בהתקפה אמריקאית משולבת של חיסול-ממוקד אמריקאי עם כוח פשיטה קרקעי שפעל בדרום תימן. בין ההרוגים היו מפקדים בכירים בארגון "אל-קאעידה". גורמים נוספים מסרו שבין ההרוגים היו 10 אזרחים. מקורות צבאיים בארה"ב מסרו שבפשיטה נהרג חייל אמריקאי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-29 בינואר 2017 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בסדרה של פעולות צבאיות יזומות שנערכו במהלך היממה האחרונה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-29 בינואר 2017 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה בדרום הפיליפינים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-29 בינואר 2017 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בשתי היתקלויות שהיו עם כוחות-הביטחון של פקיסטן שפעלו בצפון-מזרח פקיסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-29 בינואר 2017 על הריגתם של 3 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון ניגריה.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-29 בינואר 2017 על הריגתם של 14 טרוריסטים מוסלמים, וכן על הריגתם של 4 חיילים במהלך הפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בצפון סיני.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות רשמיים בסוריה מסרו ב-29 בינואר 2017 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בפעילות יזומה של הכוחות-המיוחדים של רוסיה שפעלו בצפון-הקווקז.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: