Sunday, January 22, 2017

טרור אסלאמי - 282 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 25 הרוגים באפגניסטן; 22 הרוגים מפיצוץ של מטען-חבלה בפקיסטן; 15 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 10 הרוגים בתימן; 8 הרוגים במצרים בקרבות בצפון-סיני; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בסודאן, בניגריה, בקמרון, בלוב, במצרים, בתימן, בסומליה, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן, בקשמיר ובאפגניסטן; סה"כ 282 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-21 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות אזרחיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים רבים במחוז סוויידה, במחוז אידליב, באזור העיר חומס, באל-חמה, באזור העיר אל-ראקה, באזור קמישלי, בצפון מחוז לטקיה ובאזור דמשק. מקורות אחרים מסרו על עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים וחיילים שנהרגו בקרבות קשים במוקמות אחדים ברחבי סוריה, כמו כן נמסר על הרוגים מפיצוץ של מטען-חבלה במחנה-פליטים סורי הנמצא ליד הגבול הירדני. עוד נמסר על קרבות נוספים עם נפגעים בין שני ארגוני טרור הפועלים באזור מחוז אידליב.

Pakistan: 22 killed in bomb blast

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים עיראק מסרו ב-21 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-התאבדות, בהוצאות-להורג, בקרבות ובהפצצות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-21 בינואר 2017 על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות שהתבצעו בידי סעודיה במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מקורות אזרחיים מסרו שמרבית הנפגעים היו כנראה אזרחים.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים לוב מסרו ב-21 בינואר 2017 על פציעתם של 13 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר בנגאזי. לא נמסר על הרוגים בפיגוע הזה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-21 בינואר 2017 על הריגתם של 25 בני-אדם – כולל טרוריסטים מוסלמים, חיילים, שוטרים ואזרחים – בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי-טרור ובהתקפות צבאיות יזומות שנערכו במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-21 בינואר 2017 על הריגתם של 22 בני-אדם ועל פציעתם של כ-40 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו במרכז מסחרי של עיר שיעית הנמצאת ליד הגבול עם אפגניסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-21 בינואר 2017 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה במהלך היממה האחרונה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים בינלאומיים מסרו ב-21 בינואר 2017 על הריגתם של 8 אזרחים בעקבות סדרה של קרבות בין הצבא המצרי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו באזור העיר רפיח בצפון סיני.
--
רוסיה – טרור – קווקז: מקורות רשמיים ברוסיה מסרו ב-21 בינואר 2017 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בפעילות משטרתית יזומה שנערכה בידי הכוחות המיוחדים של רוסיה שפעלו בצפון-הקווקז.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: