Saturday, October 6, 2012

100 הרוגים בסוריה; 70 פעילי טרור מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 5 הרוגים בעיראק בפיגוע כפול; 3 פעילי טרור מוסלמים נהרגו בקווקז; 2 פעילי טרור מתאבדים נהרגו בפקיסטן; 2 הרוגים במאלי מירי של פעילי טרור מוסלמים; הרוג בניגריה מפיצוץ של מטען-חבלה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-5 באוקטובר 2012 על הריגתם של 100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו כי עיקר המאמץ מתרכז באזור העיר חאלב שם הצבא הסורי ואנשי כוחות האופוזיציה מהלים קרבות מרים זה כנגד זה. במהלך היממה האחרונה נערכו עשרות הפגנות נגד המשטר העלווי של בשאר אל-אסד. כוחות המורדים מסרו על כיבושו של בסיס צבאי של חיל-האוויר הסורי וכן על הפגזות קשות מאוד על העיר חומס.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ה-5 באוקטובר 2012 על הריגתם של יותר מ-70 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז הלמנד. זה היום השני בו נערך מבצע צבאי נרחב המתבצע במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. כמו כן נמסר על תפיסתם של 2 מפקדים בכירים בארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-5 באוקטובר 2012 על הריגתם של 2 פעילי טרור מתאבדים מארגון הטליבאן בהיתקלות עם כוחות-הביטחון שפעלו במחוז האנגו.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-5 באוקטובר 2012 על הריגתם של 5 בני-אדם בפיגוע כפול התבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה שפגעו במסגד שיעי הנמצא באזור העיר בגדאד.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-5 באוקטובר 2012 על הריגתו של אדם אחד ועל פציעתם של 11 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באוטובוס אזרחי בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים במזרח ניגריה.
--
מאלי – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים במאלי מסרו ב-5 באוקטובר 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של פעילי טרור מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון מאלי.
--
רוסיה – קווקז: מקורות רשמיים ברוסיה מסרו ב-5 באוקטובר 2012 על הריגתם של 3 פעילי טרור מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור הקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: