Thursday, October 4, 2012

100 הרוגים בסוריה; 9 הרוגים בלבנון; 5 הרוגים בטורקיה מירי של הצבא הסורי; 4 פעילי טרור נהרגו בפקיסטן; 4 שוטרים נהרגו בעיראק; 2 הרוגים באפגניסטן; 2 חיילים נהרגו בתימן; שוטר נהרג בקווקז;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-3 באוקטובר 2012 על הריגתם של 100 בני-אדם בקרבות ובעימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 48 בני-אדם מפיצוץ של מכונית צופת שהופעלה בעיר חאלב – בין ההרוגים היו עשרות חיילים סורים הנאמנים למשטר. טורקיה תקפה מטרות בסוריה בתגובה לירי של פגזי טנקים שנפלו בשטחה וגרמו להריגתם של 5 בני-אדם.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-3 באוקטובר 2012 על הריגתם של 3 בני-אדם מפיצוץ של מחסן תחמושת של ארגון הטרור המוסלמי תנועת החיזבאללה הפועלת במזרח לבנון. מקורות נוספים מסרו על 3 פיצוצים שהיו באזור.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-3 באוקטובר 2012 על הריגתם של 2 ילדים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז פארה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-3 באוקטובר 2012 על הריגתם של 4 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית שנערכה במחוז פשוואר.
--
עיראק – טרור: מקורות רשמיים בעיראק מסרו ב-3 באוקטובר 2012 על הריגתם של 4 שוטרים מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים במרכז עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-3 באוקטובר 2012 על הריגתם של 2 חיילים בהתקפה של פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים דרום תימן.
--
רוסיה – קווקז: מקורות רשמיים בסוריה מסרו ב-3 באוקטובר 2012 על הריגתו של שוטר מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים באזור הקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: