Tuesday, October 2, 2012

160 הרוגים בסוריה; 17 הרוגים באפגניסטן בפיגוע התאבדות; 5 פעילי טרור מוסלמים נהרגו בקשמיר; 3 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; 3 פעילי טרור נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 2 שוטרים נהרגו בגבול קניה-סומליה; 2 פעילי טרור נהרגו בקווקז; 2 פעילי טרור מוסלמים נהרגו בפיליפינים; חייל נהרג בטורקיה; 365 בני-אדם נהרגו בעיראק בחודש ספטמבר 2012;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-1 באוקטובר 2012 על הריגתם של כ-160 בני-אדם בקרבות ובעימותים בין הצבא הסורי לבין אנשי האופוזיציה הלוחמת – מרבית ההרוגים היו בעיר חאלב, שם מרכז הצבא הסורי כוחות גדולים של חיילים וציוד לחימה המיועד לתפוס שכונות ראשיות שהיו בשליטת האופוזיציה. במהלך היממה האחרונה נרשמו עימותים קטלניים נוספים בכל רחבי סוריה – גם באזור מזרח המדינה בו מתרכזת העדה הכורדית. גורם בכיר באופוזיציה הסורית מסר כי מרבית ההרוגים של היממה האחרונה היו אזרחים – כ-120 בני-אדם לפחות.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-1 באוקטובר 2012 על הריגתם של 17 בני-אדם ו-3 חיילי נאט"ו בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים באזור קאבול.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-1 באוקטובר 2012 על הריגתם של 3 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בצפון ווזיריסטן.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-1 באוקטובר 2012 על הריגתם של 5 פעילי טרור מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של הודו הפועלים בחבל קשמיר.
--
עיראק – טרור: מקורות רשמיים בעיראק מסרו ב-1 באוקטובר 2012 על הריגתם של 365 בני-אדם בפיגועי טרור שהתבצעו ברחבי עיראק במהלך חודש ספטמבר 2012. המספר אינו כולל פעילי טרור שנהרגו בפעילות צבאית או בהתקפות טרור.
--
קניה – טרור – סומליה: מקורות תקשורתיים בקניה מסרו ב-1 באוקטובר 2012 על הריגתם של 2 שוטרים מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור הגבול עם סומליה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-1 באוקטובר 2012 על הריגתו של חייל טורקי מפיצוץ של מוקש שהופעל בידי חברי המחתרת הכורדית הפועלת במזרח המדינה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-1 באוקטובר 2012 על הריגתם של 2 פעילי טרור מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון הקווקז.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-1 באוקטובר 2012 על הריגתם של 2 פעילי טרור מוסלמים מארגון "אבו סיאף" בהיתקלות עם חיילים הפועלים בדרום הפיליפינים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: