Wednesday, October 31, 2012

120 הרוגים בסוריה; 8 הרוגים במאלי; 2 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; טרוריסט בכיר נהרג בעיראק; משורר נרצח בסומליה בידי פעילי טרור מוסלמים; ילד נהרג בהפצצה אווירית של צבא סודאן; כהן-דת מוסלמי חוסל בקווקז; הרוג בתאילנד;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-30 באוקטובר 2012 על הריגתם של 120 בני-אדם בהפגזות קשות של הצבא הסורי על שכונות רבות ברחבי סוריה. גורמים רשמיים בסוריה אישרו את הידיעה על חיסולו של קצין בכיר מאוד בחיל-האוויר בידי המורדים הסורים הפועלים נגד המשטר.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-30 באוקטובר 2012 על הריגתם של 2 חיילי נאט"ו בידי לובש מדים אפגני המזדהה עם ארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-30 באוקטובר 2012 על הריגתו של טרוריסט בכיר מארגון אל-קאעידה שהיה מפקד אזורי של הארגון במזרח עיראק.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-30 באוקטובר 2012 על רציחתו של משורר סומלי ידוע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
סודאן – קורדופאן: מקורות תקשורתיים בדרום קורדופאן מסרו ב-30 באוקטובר 2012 על הריגתו של ילד בהפצצה אווירית של הצבא הסודאני שנערכה בדרום קורדופאן הפועל להתנתק מסודאן האסלאמית של עומר אל-באשיר.
--
מאלי – צבא – שבטי הטוארג: מקורות במאלי מסרו ב-30 באוקטובר 2012 על הריגתם של 8 בני-אדם בני שבא הטוארג בידי חיילים כנקמה על רצח חבריהם בידי פעילי טרור מוסלמים מבני השבט.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-30 באוקטובר 2012 על חיסולו של כהן-דת מוסלמי מתון בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-30 באוקטובר 2012 על הריגתו של מורה לאסלאם שחוסל כנראה בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: