Friday, October 5, 2012

120 הרוגים בסוריה; 30 פעילי טרור נהרגו באפגניסטן; 5 פעילי טרור מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 4 הרוגים בעיראק; 4 משקיפי או"ם נהרגו בדארפור; 4 שוטרים נהרגו בקווקז; 3 שוטרים נהרגו בלוב; 3 הרוגים בפקיסטן; חייל נאט"ו נהרג באפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות בסוריה מסרו ב-4 באוקטובר 2012 על הריגתם של לפחות 7 חיילים סורים בהתקפה של הצבא הטורקי בתגובה לירי טנקים לעבר השטח הטורקי שגרם למותם של 5 טורקים. כמו כן נמסר על הריגתם של 20 חיילים סורים מיחידה מובחרת בעקבות פיצוץ שאירע בעיר חאלב. במהלך כל היממה האחרונה נערכו עימותים קטלניים מאוד בין הצבא הסורי לאנשי כוחות האופוזיציה הפועלים בכל רחבי סוריה. עד כה נמסר על הריגתם של לפחות 120 בני-אדם בעימותים הללו. כל המרכז המסחרי של העיר חאלב נהרס ברובו. שכונות רבות בעיר נתונות להפגזות ממושכות. שכונות אחדות באזור העיר דמשק סובלות גם הן מהפגזות קשות של הצבא הסורי הכוללות ירי של טנקים ומסוקים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-4 באוקטובר 2012 על הריגתם של 30 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-4 באוקטובר 2012 על הריגתו של חייל נאט"ו בהיתקלות עם פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-4 באוקטובר 2012 על הריגתם של 3 בני-אדם בשתי תקריות טרור שהיו בפקיסטן. בין ההרוגים היה פקיד בכיר שנהרג מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-4 באוקטובר 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים במערב בגדאד.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-4 באוקטובר 2012 על הריגתם של 5 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-4 באוקטובר 2012 על הריגתם של 4 משקיפי או"ם מהכוח הניגרי הפועלים במערב דארפור. ההרוגים נפגעו בעקבות מארב של פעילי טרור מוסלמים הפועלים באזור.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-4 באוקטובר 2012 על הריגתם של 3 שוטרים מירי של פעילי טרור מוסלמים שפעלו במזרח לוב ליד העיר בנגאזי.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסי מסרו ב-4 באוקטובר 2012 על הריגתם של 4 שוטרים מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים באזור הקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: