Saturday, October 27, 2012

600 הרוגים בלוב; 70 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים באפגניסטן בפיגוע התאבדות במסגד; 11 פעילי טרור נהרגו בפקיסטן; 6 הרוגים בסומליה; 2 שוטרים נהרגו בעיראק; למרות חג הקורבן נרשמו פיגועי טרור אלימים בתימן, בניגריה ובקשמיר ובמקומות נוספים;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-26 באוקטובר 2012 על הריגתם של כ-70 בני-אדם בכל רחבי סוריה למרות שהוסכם על הפסקת-אש לרגל חג הקורבן. מקורות תקשורתיים רשמיים בסוריה מסרו כי אסד התפלל במסגד לרגל חג הקורבן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בינלאומיים הנסמכים על מקורות מקומיים בלוב מסרו ב-26 באוקטובר 2012 על הריגתם של כ-600 אזרחים ועל כ-1,000 פצועים בקרבות בין כוחות-הצבא הלובי לבין מורדים הפועלים באזור העיר באני-ואליד בה פעולים אוהדיו של הנשיא לשעבר מועמר קדאפי שנרצח בשנה שעברה. מקורות נוספים מסרו כי המבצע הצבאי נמשך כבר 20 יום. התקשורת הלובית והתקשורת הערבית אינם מדווחים על האירועים האלימים המתחוללים בעיר המאוכלסת ב-100,000 תושבים. גורמים מקומיים בעיר מסרו כי הם זקוקים באופן נואש לסיוע בינלאומי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים ותקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-26 באוקטובר 2012 על הריגתם של 40 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע במסגד מקומי בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-26 באוקטובר 2012 על הריגתם של 11 פעילי טרור מוסלמים בשתי תקריות שהתרחשו במהלך היממה האחרונה באזור מחוז אורקזאי.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-26 באוקטובר 2012 על הריגתם של 5 פעילי טרור מוסלמים ו-חייל סומלי בהיתקלות שהתרחשה באזור עיר-הנמל קיסמאיו בין פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" לבין כוחות-הצבא הפועלים באזור.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-26 באוקטובר 2012 על הריגתם של 2 שוטרים במירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-קאעדיה" הפועלים במרכז עיראק.
--
מוסלמים – טרור ואלימות: למרות חג הקורבן, מקורות תקשורתיים בעולם המוסלמי דיווח על שורה ארוכה של פיגועי טרור ואלימות שגרמה לנפגעים רבים כמו בתימן, בניגריה, בסומליה, בניגריה, בקשמיר, בעיראק, באפגניסטן, בפקיסטן, בקווקז, בלוב, במאלי, בלבנון ובמקומות נוספים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: