Tuesday, October 16, 2012

50 הרוגים בסוריה; 7 שוטרים ו-5 אזרחים נהרגו בפקיסטן; 3 ילדים ו-3 מבוגרים נהרגו באפגניסטן; 8 הרוגים בעיראק; 6 חברי המחתרת הכורדית, חייל ואישה נהרגו בטורקיה; 2 הרוגים בסומליה; טרוריסט מוסלמי בכיר נהרג באלג'יריה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-15 באוקטובר 2012 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ואירועים קטלניים שגרמו לנפגעים רבים בן בקרב האופוזיציה הסורית ובן בקרב אנשי כוחות-הביטחון הנאמנים למשטר. גורמים מקומיים בסוריה מסרו כי הצבא הסורי הצליח להחזיר לעצמו נקודות אסטרטגיות אחדות שהיו בידי המורדים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-15 באוקטובר 2012 על הריגתם של 3 ילדים בהפצצה של כוחות נאט"ו שהחלה בעקבות מידע על הטמנת מוקשים בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נסמר על הריגתם של 3 אזרחים בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בדרום אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-15 באוקטובר 2012 על הריגתם של 7 שוטרים בהתקפה של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן על תחנת משטרה הנמצאת בצפון-מערב פקיסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 בני-אדם בשתי תקריות טרור שהתרחשו באזור מחוז קוויטה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-15 באוקטובר 2012 על הריגתם של 8 בני-אדם בסדרה של תקריות טרור שהתבצעה בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור העיר בגדאד.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים סומליה מסרו ב-15 באוקטובר 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם בקרבות שפרצו בין כוחות הצבא לבין פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בדרום סומליה.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-15 באוקטובר 2012 על הריגתו של מפקד בכיר בארגון אל-קאעידה במארב מתוכנן שהתבצע בידי כוחות-הביטחון הפועלים בדרום אלג'יריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-15 באוקטובר 2012 על הריגתם של 6 חברי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה במזרח טורקיה נגד חברי המחתרת – ה-PKK. במהלך ההיתקלות נהרגה אישה תושבת האזור וחייל.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: