Tuesday, October 9, 2012

183 הרוגים בסוריה; 30 פעילי טרור מוסלמים נהרגו בניגריה; 23 הרוגים בפקיסטן; 5 הרוגים בסודאן; 4 חיילים נהרגו בסומליה; 3 פעילי טרור מוסלמים נהרגו בקווקז; 2 קציני מודיעין נהרגו באפגניסטן; הרוג בסודאן מירי של פצצות מרגמה; טרוריסט מוסלמי חוסל בעזה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-8 באוקטובר 2012 על הריגתם של 183 בני-אדם בקרבות ובעימותים קטלניים שהיו בעיקר באזור העיר חאלב ובפרברים ליד דמשק. קרבות נוספים עם נפגעים רבים היו גם במחוז אידליב ובמחוז דרעא. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו אירועים שכללו ניסיונות התנקשות בבכירים סורים, הנחת מטעני-חבלה, פיצוץ של מכוניות-תופת, ירי של צלפים לעבר אזרחים חפים-מפשע, ועשרות מקרי ביזה ואונס באזורי הקרבות, בערים, בכפרים ובדרכים הראשיות.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-8 באוקטובר 2012 על הריגתם של 2 קציני מודיעין ועל פציעתם של 15 נוספים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן במתחם של המודיעין הצבאי הנמצא בדרום אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-8 באוקטובר 2012 על הריגתם של 6 בני-אדם מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן לעבר משתתפים בעצרת פוליטית. כמו כן נמסר על הריגתו של ילד ושל פציעתם של 15 נוספים מפיצוץ של אופנוע ממולכד שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן. במהלך היממה האחרונה מספר על הריגתם של 16 בני-אדם בקרבות ועמיתים קטלניים שפרצו בין שתי מליציות פוליטיות-אתניות הפועלות באזור העיר קראצ'י.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-8 באוקטובר 2012 על הריגתם של 4 חיילים סומלים בהתקפה של פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" על שיירה צבאית שנעה באזור העיר מוגדישו.
--
סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-8 באוקטובר 2012 על הריגתם של 5 בני-אדם ועל פציעתם של 10 נוספים מירי של פצצות מרגמה שנורו בדרום קורדופאן בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים באזור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-8 באוקטובר 2012 על הריגתם של 30 פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" פעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-8 באוקטובר 2012 על הריגתם של 3 פעילי טרור מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון הפועלים באזור הקווקז.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-8 באוקטובר 2012 על ירי של כ-60 טילים ופצצות מרגמה לעבר ישראל בעקבות הריגתו של פעיל טרור מוסלמי בפעולה אווירית של צה"ל שנערכה בעזה. מקורות צבאיים בישראל מסרו כי הפעולה האווירית נעשתה בעקבות מידע מודיעיני של חוליית טרור שתכננה פיגוע גדול באזור הדרום. אחדים מחברי החוליה נפצעו קשה מאוד, ושעות אחדות לאחר מכן נמסר על מותו של אחד מהטרוריסטים המוסלמים שנטלו חלק בתכנון הפיגוע.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: