Sunday, October 7, 2012

110 הרוגים בסוריה; 11 הרוגים בפקיסטן; 5 הרוגים בעיראק; 2 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; 2 הרוגים בניגריה מפיצוץ של מטען-חבלה; טרוריסט נהרג בצרפת; מכונית-תופת התגלתה בבסיס צבאי בתימן; מזל"ט זר יורט באזור הנגב;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-6 באוקטובר 2012 על הריגתם של 110 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. מרבית ההרוגים היו מאנשי האופוזיציה הלוחמת שנפגעו בקרבות קשים מאוד באזור העיר חומס בפעילות צבאית אינטנסיבית של הצבא הסורי הנאמן למשטר העלווי של בשאר אל-אסד. כמו כן נמסר על 50 חיילים סורים שנהרגו בצפון סוריה בקרבות עם האופוזיציה הלוחמת הפועלת נגד המשטר.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 באוקטובר 2012 על הריגתם של 2 חיילי נאט"ו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים במחוז קנדהאר.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 באוקטובר 2012 על הריגתם של 6 פעילי טרור מארגון הטליבאן ו-5 אנשי מיליציה מוסלמית פרו-ממשלתית בקרבות קטלניים שפרצו במחוז חייבאר.
--
עיראק – טרור: מקורות רשמיים בעיראק מסרו ב-6 באוקטובר 2012 על הריגתם של 5 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור העיר בגדאד. בין ההרוגים היו גם אנשי כוחות-הביטחון.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-6 באוקטובר 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" על-מנת לפגוע במתחם בילוי מרכזי בעיר ג'אלינגו.
--
צרפת – טרור: מקורות תקשורתיים בצרפת מסרו ב-6 באוקטובר 2012 על הריגתו של אדם אחד שירה לעבר שוטרים צרפתים שעסקו בפעילות משטרתית יזומה נגד פעילי טרור מוסלמים שפגעו בנכסים של יהודים בעיר שטרסבורג.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-6 באוקטובר 2012 על מכונית-תופת שהתגלתה בבסיס צבאי בו מאמנים חיילים אמריקאים את הכוחות התימנים הפועלים נגד ארגון אל-קאעידה. מקור נוסף מסר כי המכונית הצליחה להיכנס לבסיס אף בגלל תקלה מנגנון הפיצוץ לא הופעל ובכל ניצלו חייהם של רבים מהחיילים.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-6 באוקטובר 2012 על יירוטו של מזל"ט זר שחדר לתחום האווירי של ישראל באזור הנגב. מקורות צבאיים מסרו כי המזל"ט לא הגיע מעזה ולא נשא עימו חומר-נפץ כלשהו. במהלך היום נערך תרגיל צבאי גדול של ארגון החמאס ברצועת-עזה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: