Sunday, October 28, 2012

300 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים בעיראק; 15 הרוגים בפקיסטן; 5 הרוגים באפגניסטן; טרוריסט מוסלמי חוסל בעזה; פיגועי טרור במדינות המוסלמיות;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-27 באוקטובר 2012 על הריגתם של כ-300 בני-אדם ביומיים האחרונים בהפגזות קשות של הצבא הסורי על שכונות אחדות במרכז סוריה. ההרג נמשך למרות הטענות הסוריות שנחתם הסכם להפסקת-אש לרגל חג הקורבן.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות תקשורתיים מסרו ב-27 באוקטובר 2012 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בעזה בפעולה אווירית של צה"ל שבאה בתגובה לירי של 2 טילים לעבר ישראל.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-27 באוקטובר 2012 על הוצאתם להורג של 5 בני-אדם בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בחשד לשיתוף פעולה עם גורמים זרים.
--
פקיסטן – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-27 באוקטובר 2012 על הריגתם של 15 בני-אדם בחיסולים הדדיים שהיו בעיר קראצ'י בין שתי מליציות פוליטיות-אתניות הפועלות באזור.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-27 באוקטובר 2012 על הריגתם של 40 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בכל רחבי עיראק בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" לרגל חג הקורבן. כרגיל, המוסלמים אוהבים לחגוג על-ידי רצח, טבח והרג המונים.
--
טרור – מדינות מוסלמיות: במהלך היממה אחרונה התרחשו מאות אירועי טרור ואלימות אסלאמיות שגרמו לנפגעים רבים למרות חג הקורבן. במקומות אחדים החג היווה הזדמנות לפגוע המיעוטים אתניים שכללו רצח, שריפת מבנים דתיים, אונס וביזה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: