Sunday, December 23, 2012

100 הרוגים בסוריה; 11 הרוגים בגבול פקיסטן-איראן; 9 הרוגים בפקיסטן בפיגוע התאבדות; 4 הרוגים בעיראק; 2 טרוריסטים מתאבדים נהרגו בניגריה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-22 בדצמבר 2012 על הריגתם של 100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. מקורות רשמיים בסוריה מסרו על הריגתו של צלם הטלוויזיה הממלכתית שנרצח בביתו בידי טרוריסטים מוסלמים. האופוזיציה מרכזת את המאמץ ההתקפי שלה על בסיסים צבאיים הנמצאים באזור חאלב, דמשק וחומס. מקור רשמי נוסף בסוריה מסר על הריגתם של עשרות מורדים בקרבות עם כוחות-הביטחון הפועלים באזור דמשק.
--
פקיסטן – איראן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-22 בדצמבר 2012 על הריגתם של 11 בני-אדם מירי של כוחות-הביטחון של איראן בעקבות ניסיון לחצות את הגבול בין פקיסטן לאיראן באזור בלוצ'יסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-22 בדצמבר 2012 על הריגתם של 9 בני-אדם (כולל מושל מחוזי) בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים באזור פשוואר.
--
עיראק – טרור: מקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-22 בדצמבר 2012 על הריגתם של 3 אזרחים וטרוריסט מוסלמי בכיר מארגון אל-קאעידה בשתי תקריות שהיו במהלך היממה האחרונה בעיראק.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-22 בדצמבר 2012 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים שניסו לבצע פיגוע מתקן אזרחי המספק שירותי תקשורת. לא היו נפגעים נוספים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: