Tuesday, December 11, 2012

120 הרוגים בסוריה; 10 הרוגים בדרום-סודאן; 8 הרוגים בפקיסטן; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בתימן; 4 הרוגים בניגריה; 2 פוליטיקאים נרצחו באפגניסטן; 2 הרוגים בקניה מירי של טרוריסטים מוסלמים; הרוג באזור קשמיר;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות ממשלתיים בסוריה מסרו ב-10 בדצמבר 2012 על הריגתם של יותר מ-100 מורדים בקרבות עם הצבא הסורי שנערכו באזור העיר דמשק. מקורות באופוזיציה הסורית מסרו על עשרות הרוגים ( כ-70 לערך) בעימותים קטלניים בין כוחות האופוזיציה לבין כוחות הצבא בכל רחבי סוריה. עדיין עיקר המאמץ הסורי מתרכז באזור דמשק ובאזור חאלב. כוחות-הביטחון של סוריה אינם מרחמים על אף אחד באזור דמשק ובחאלב.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-10 בדצמבר 2012 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן במבצע חילוץ אמריקאי של חטוף שהוחזק בידי הטליבאן. חייל אמריקאי אחד נהרג בחילוץ המוצלח.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-10 בדצמבר 2012 על הריגתם של פוליטיקאית בכירה ופוליטיקאי נוסף מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן. האישה שנרצחה עסקה בנושאים הקשורים למעמד האישה באפגניסטן. אישה אחרת שעסקה לפניה בתחום, נרצחה גם היא בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-10 בדצמבר 2012 על הריגתם של 8 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן נגד תחנת משטרה הנמצאת בצפון-מערב פקיסטן.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-10 בדצמבר 2012 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בהפגזה צבאית שנערכה בדרום תימן.
--
קניה – טרור אסלאמי – סומליה: מקורות צבאיים בקניה מסרו ב-10 בדצמבר 2012 על הריגתם של חייל ואזרח מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור הגבול המשותף עם סומליה.
--
דרום-סודאן – מחאה ואלימות: מקורות באו"ם מסרו ב-10 בדצמבר 20112 על הריגתם של 10 בני-אדם מירי של חיילים
בדרום-סודאן במהלך הפגנת מחאה של תושבים מקומיים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-10 בדצמבר 2012 על הריגתם של לפחות 4 בני-אדם בשתי תקריות טרור בהן היו מעורבים גורמים אסלאמיים רדיקליים.
--
הודו – קשמיר – פקיסטן: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-10 בדצמבר 2012 על הריגתו של אדם אחד בחילופי אש בין הצבא ההודי לבין הצבא הפקיסטני באזור קשמיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: