Thursday, December 20, 2012

160 הרוגים בסוריה; 6 טרוריסטים מוסלמים ו-4 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 2 נשים נוספות נהרגו בפקיסטן בידי טרוריסטים מוסלמים; 6 הרוגים בעיראק מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות תקשורתיים במפרץ מסרו ב-19 בדצמבר 2012 על הריגתם של 160 בני-אדם ביום של קרבות ועימותים בין כוחות הצבא הנאמנים למשטר לבין אנשי האופוזיציה הלוחמת וטרוריסטים מוסלמים הפועלים בסוריה. מקורות מקומיים מסרו על קרבות קשים שהיו באזור דמשק ובאזור חאלב. הצבא הסורי ממשיך לרכז כוחות ומאמצים גדולים כדי לשמור על דמשק וחאלב תחת השליטה של המשטר העלווי. מקורות המקורבים לאופוזיציה הסורית מסרו לאורך כל היום על הצלחות צבאיות של האופוזיציה לכבוש נקודות אסטרטגיות נוספות בשתי הערים הללו. מקורות נוספים מסרו על לחימה קשה גם באזור העיר חומס – שם נהרגו עשרות בני-אדם משני הצדדים. מקורות כורדיים במזרח סוריה מסרו ב-19 בדצמבר 2012 על העמקת אחיזתה של האופוזיציה הכורדית בכל מחוז דיר אל-זור, וכי האופוזיציה הכורדית מנהלת אוטונומיה עצמאית מזה חודשים אחדים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-19 בדצמבר 2012 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל טרם זמנו. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בדרום אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-19 בדצמבר 2012 על הריגתן של 2 נשים נוספות מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. הנשים עסקו בסיוע לאו"ם במניעת מחלת הפוליו לילדים. ביומיים האחרונים נרצחו לפחות 7 נשים שעסקו בתחום.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-19 בדצמבר 2012 על הריגתם של 6 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים ברחבי עיראק.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: