Sunday, December 2, 2012

120 הרוגים בסוריה; 10 הרוגים בעיראק; 6 הרוגים באפגניסטן; 4 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; הרוג בעזה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-1 בדצמבר 2012 על הריגתם של לפחות 120 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו לאורך כל היממה האחרונה בין כוחות-הביטחון לבין האופוזיציה הלוחמת להפלת המשטר העלווי של בשאר אל-אסד. לאורך הלילה אחרון נמסר על קרבות קשים באזור דמשק. גורמים אסלאמיים רדיקליים שלחו אזהרה חמורה לבני העדה הנוצרית המתגוררת בסוריה. שירותי האינטרנט בסוריה חזרו לפעול ביממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-1 בדצמבר 2012 על הריגתם של 3 בני-אדם ועל פציעתם של 10 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בדרום אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במזרח אפגניסטן.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-1 בדצמבר 2012 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בפקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק (לא רשמיים) מסרו ב-1 בדצמבר 2012 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה ארוכה של אירועי טרור שהתבצעה ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על חטיפתם של 20 שוטרים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-1 בדצמבר 2012 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון הפועלים בצפון הקווקז.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות תקשורתיים בעזה מסרו ב-1 בדצמבר 2012 על מותו מפצעיו של תושב מוסלמי נורה בידי חיילי צה"ל בעקבות התפרעות של תושבים ליד גדר-המערכת.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: