Sunday, December 16, 2012

100 הרוגים בסוריה; 7 הרוגים בפקיסטן; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בתימן; 2 הרוגים בעיראק; 2 הרוגים בניגריה; חייל נאט"ו נהרגו באפגניסטן; טרוריסט מוסלמי ממלזיה נהרג בפיליפינים;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-15 בדצמבר 2012 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בין כוחות-הביטחון לבין האופוזיציה הלוחמת וארגוני טרור אסלאמיים הפועלים להפלת המשטר העלווי של בשאר אל-אסד. מרבית ההרוגים של הימים האחרונים היו עלווים שנרצחו בידי ארגוני טרור אסלאמיים.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-15 בדצמבר 2012 על הריגתו של חייל נאט"ו בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בדרום אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-15 בדצמבר 2012 על הריגתם של 7 בני-אדם בעימותים קטלניים שפרצו בין שתי מליציות אסלאמיות הפועלות באזור העיר קראצ'י.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-15 בדצמבר 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם ועל פציעתם של 20 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים נגד עולי-רגל מאיראן.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-15 בדצמבר 2012 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית אווירית שנערכה בדרום תימן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-15 בדצמבר 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם בשתי תקריות שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון ניגריה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בפיליפינים מסרו ב-15 בדצמבר 2012 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי ממלזיה שנשא על גופו מטען-חבלה מוכן להפעלה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

1 comment:

Anonymous said...

Hello Тhеre. I found your blog using msn. Τhis is a very wеll written article.
I'll make sure to bookmark it and come back to read more of your useful information. Thanks for the post. I'll certainlу comebacκ.



My web-site - Forum-Rolnicze.Rolnicy.Com