Friday, December 21, 2012

150 הרוגים בסוריה; 9 עובדי או"ם נרצחו בפקיסטן ביומיים האחרונים; 7 הרוגים באפגניסטן; 6 הרוגים בעיראק; 6 הרוגים בסומליה; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; 3 הרוגים נוספים בפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-20 בדצמבר 2012 על הריגתם של 150 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים מסרו כי עיקר המאמץ הסורי של הצבא הנאמן למשטר ושל האופוזיציה הלוחמת עדיין מתרכז באזורים של דמשק והעיר חאלב. גם במהלך היממה האחרונה נרשמו אירועים קטלניים באזור העיר אל-חמה, דרעא ודיר אל-זור.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-20 בדצמבר 2012 על הריגתם של 7 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז הארט.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-20 בדצמבר 2012 על הריגתן של 2 נשים נוספות שסייעו לאו"ם להילחם במגפת הפוליו בפקיסטן. במהלך היומיים האחרונים נרצחו 9 נשים שסייעו לאו"ם בתחום הזה, בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בפקיסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון-מערב פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות רשמיים בעיראק מסרו ב-20 בדצמבר 2012 על הריגתם של 6 בני-אדם בשני פיצוצים של מטעני חבלה שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים במרכז עיראק.
--
רוסיה – קווקז; מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-20 בדצמבר 2012 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון הפועלים בצפון הקווקז.
--
סומליה – טרור ואלימות: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-20 בדצמבר 2012 על הריגתם של 6 חיילים בהיתקלות בין כוחות הממשלה לבין חמושים הפועלים בעיר הנמל קיסמאיו ששוחררה לאחרונה מידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-שבאב.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: