Tuesday, December 18, 2012

100 הרוגים בסוריה; 17 הרוגים בפקיסטן; 12 הרוגים בעיראק; 12 חיילים נהרגו בסודאן; 10 ילדות נהרגו באפגניסטן; 6 אנשי כוחות-הביטחון נהרגו בלוב; 3 הרוגים בתימן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-17 בדצמבר 2012 על הריגתם של 100 בני-אדם בקרבות ובעימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו כי עיקר המאמץ נעשה באזור העיר דמשק ובאזור העיר חאלב. טרוריסטים פלסטינים מנהלים קרבות נגד כוחות-הביטחון הנאמנים למשטר העלווי של בשאר אל-אסד באזור העיר דמשק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-17 בדצמבר 2012 על הריגתן של 10 ילדות אפגאניות מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-17 בדצמבר 2012 על הריגתם של 17 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון-מערב פקיסטן. עשרות רבות של בני-אדם נפצעו בפיגוע. לאורך כל היממה האחרונה התבצעו אירועי טרור רבים שגרמו לנפגעים נוספים.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-17 בדצמבר 2012 על הריגתם של 12 בני-אדם מפיצוץ של מטעני-חבלה שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות רשמיים בתימן מסרו ב-17 בדצמבר 2012 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה וקצין מודיעין בכיר בשתי תקריות טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה בדרום תימן.
--
סודאן – קורדופאן: מקורות תקשורתיים בדרום קורדופאן מסרו ב-17 בדצמבר 2012 על הריגתם של 12 חיילים סודאנים בהיתקלות עם מורדים הפועלים בדרום חבל קורדופאן.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-17 בדצמבר 2012 על הריגתם של 4 שוטרים ו-2 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו נגד תחנת משטרה הנמצאת באזור העיר בנגאזי.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

2 comments:

Anonymous said...

Thanκs for sharing your thoughts on seгá.
Regardѕ

Visіt my websіte v2 cigs reviews

Anonymous said...

Еxcellent pieces. Keеp ωriting suсh kind оf information on уour blog.

Іm гeally impresѕeԁ
bу уour blog.
Ηi there, You have performed a great job.
Ӏ will definitely ԁіgg it аnd in my vіew suggeѕt to my friends.
I am ѕure they will be benefited frοm thіѕ web sіte.


Vіsіt my sіte :: Silk N Sensepil