Monday, December 3, 2012

120 הרוגים בסוריה; 80 שיעים נרצחו בפקיסטן; 26 הרוגים בסומליה; 14 הרוגים באפגניסטן; 13 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסודאן; 4 הרוגים בעיראק; 3 חברי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בתימן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-2 בדצמבר 2012 על הריגתם של לפחות 120 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. 15 הרוגים היו בעיר חומס מפיצוץ של 2 מכוניות-תופת שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים. מקורות נוספים מסרו על קרבות קשים לאורך כל היום באזור העיר דמשק. כמו כן נמסר דיווח של שליטה של מורדים על שדה התעופה של דמשק. נמסר על הפצצות אוויריות קשות נגד המורדים הפועלים בעיקר באזור דמשק וחאלב. קרבות פרצו גם באזור הגבול עם טורקיה. דוברים בסוריה מסרו שאסד נעלם. רוסיה הכחישה שאסד נמצא בתחומה. מרבית בני העדה העלווית מתרכזים כרגע באזור העיר לטאקיה. האינטרנט חזר לפעול בסוריה לאחר שלושה ימי ניתוק. הכורדים במזרח סוריה מרחיבים את השפעתם באזור כדי לא לתת דריסת רגל לארגונים אסלאמיים קיצוניים. מתרבות הידיעות על עזרה אמריקאית מסיבית למורדים בסוריה הפועלים נגד המשטר.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-2 בדצמבר 2012 על הריגתם של 12 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן על בסיס צבאי של כוחות נאט"ו השוכן באזור מחוז קאבול. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה ביממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-2 בדצמבר 2012 על הריגתם של 80 שיעים בהתקפות טרור במהלך חודש נובמבר 2012 שנעשו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן ומארגון אל-קאעידה המתנגדים לנוכחותם של שיעים על אדמת פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-2 בדצמבר 2012 על הריגתם של חייל ואזרח ועל פציעתם של 20 נוספים בפיגוע התאבדות כפול שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור העיר בגדאד.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-2 בדצמבר 2012 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום תימן.
--
סומליה – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-2 בדצמבר 2012 על הריגתם של 26 בני-אדם בעימותים קטלניים שפרצו בין שתי מיליציות מוסלמיות הפועלות על בסיס אתני-שבטי.
--
סודאן – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בסודאן מסרו ב-2 בדצמבר 2012 על הריגתם של 13 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה של הצבא הסודאני שפעל נגד בסיס טרור שהתגלה במזרח סודאן.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-2 בדצמבר 2012 על הריגתם של 3 חברי המחתרת הכורדית בהיתקלות עם כוחות הביטחון של טורקיה הפועלים במזרח המדינה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: