Wednesday, December 12, 2012

200 הרוגים בסוריה; 15 הרוגים בניגריה בטרור אסלאמי; 7 הרוגים בתאילנד בפיגוע טרור אסלאמי; 4 הרוגים נוספים בדרום-סודאן; 2 מפקדים בכירים בארגון הטליבאן נהרגו באפגניסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; קצין מודיעין בכיר חוסל בתימן; חייל נהרג בטוניסיה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות רשמיים בסוריה ומקורות בלבנון מסרו ב-11 בדצמבר 2012 על הריגתם של כ-50 חיילים סורים במהלך קרב שנערך נגד המורדים בניסיון לכבוש בסיס צבאי ליד העיר חאלב – אולם המעוז האחרון של הצבא הסורי בעיר נפל לידי המורדים. כמו כן נמסר מפי מקורות שונים על הריגתם של כ-50 בני-אדם נוספים ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. במהלך היממה האחרונה עשה הצבא הסורי מאמצים גדולים להרחיב את אחיזתו באזור העיר דמשק לאחר נפילתה של חאלב ליד המורדים. בשעות הערב נמסר על עשרות הרוגים עלווים בסדרה של פיצוצים שהתרחשו באזור העיר אל-חמה. מקור נוסף מסר על לפחות 100 הרוגים עלווים.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-11 בדצמבר 2012 על הריגתם של 2 מפקידים בכירים בארגון הטליבאן שנפגעו במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה בידי כוחות נאט"ו הפועלים באפגניסטן.
--
תימן - טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-11 בדצמבר 2012 על הריגתו של קצין מודיעין בכיר בצבא התימני מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום תימן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-11 בדצמבר 2012 על הריגתם של 15 בני-אדם בעימותים קטלניים שפרצו בין מוסלמים לנוצרים בצפון ניגריה ובמרכזה. מקור נוסף ציין כי העימותים הללו בין שני שבטים עוינים.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-11 בדצמבר 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם נוספים בהיתקלות בין כוחות-הביטחון לבין מורדים הפועלים במחוז ג'ונגלי. עד כה נהרגו 14 בני-אדם בעימות הנוכחי.
--
טוניסיה – טרור: מקורות תקשורתיים בטוניסיה מסרו ב-11 בדצמבר 2012 על הריגתו של חייל בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור הגבול עם אלג'יריה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-11 בדצמבר 2012 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון הפועלים בצפון הקווקז.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בתאילנד מסרו ב-11 בדצמבר 2012 על הריגתם של 7 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: