Friday, December 28, 2012

90 הרוגים בסוריה; 18 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 9 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 4 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 2 הרוגים בעיראק מירי של טרוריסטים מוסלמים; 2 הרוגים בדארפור; 2 הרוגים באלג'יריה מפיצוץ של מטען-חבלה; טרוריסט מוסלמי נהרג באלג'יריה; 2 הרוגים בקווקז; חייל הודי נהרג בקשמיר;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-27 בדצמבר 2012 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם בקרבות ובעימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה בין כוחות-הביטחון הנאמנים למשטר לבין האופוזיציה הלוחמת וארגוני הטרור האסלאמיים הפועלים בסוריה. כמו כן נמסר על הריגתו של מלווה סורי של קבוצת עיתונאים באל-ג'זירה מירי של צלף סורי. מקור מקומי מסר על הריגתם של 4 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר דמשק. מקורות באופוזיציה הסורית מסרו על עריקתו של מפקד המשטרה הצבאית של סוריה לשורות האופוזיציה הפועלת בטורקיה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-27 בדצמבר 2012 על הריגתם של 4 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שקיבלו סיוע ומידע פנימי מתוך שורות משטרה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-27 בדצמבר 2012 על הריגתם של 18 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז קוויטה.
--
עיראק – מחאה ואלימות: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-27 בדצמבר 2012 על הריגתם של חייל ושוטר בשתי תקריות ירי שבוצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה,
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים באיחוד האפריקאי מסרו ב-27 בדצמבר 2012 על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" במבצע צבאי שנערך בדרום סומליה.
--
סודאן – דארפור - טרור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-27 בדצמבר 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי מורדים מקומיים.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות תקשורתיים אלג'יריה מסרו ב-27 בדצמבר 2012 על הריגתם של 2 ילדים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. מקורות צבאיים מסרו שהמטען היה מיועד לפעול כלפי חיילים.
--
אלג'יריה – טרור – לוב: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-27 בדצמבר 2012 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מארגון אל-קאעידה מירי של חיילים אלג'ירים שפעלו באזור הגבול.
--
רוסיה – קווקז: מקורות ברוסיה מסרו ב-27 בדצמבר 2012 על הריגתם של כהן-דת מוסלמי וטרוריסט מוסלמי בשני אירועים נפרדים שהתרחשו בצפון הקווקז.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-27 בדצמבר 2012 על הריגתו של חייל הודי בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור חבל קשמיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: