Saturday, December 29, 2012

160 הרוגים בסוריה; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 5 הרוגים בסודאן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 3 הרוגים בעיראק; 2 חיילים נהרגו בפקיסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בתימן; שוטר נהרג בקניה מירי של טרוריסטים מוסלמים;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-28 בדצמבר 2012 על הריגתם של יותר מ-160 בני-אדם בקרבות קשים מאוד ובעימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים מסרו שמרבית ההרוגים היו נשים וילדים. רוסיה החלה לקיים מגעים שוטפים עם האופוזיציה הסורית הנלחמת באסד. כוחותיו של אסד מרכזים כוחות ניכרים במובלעת העלווית באזור לטאקיה וטרטוס. ארגוני טרור אסלאמיים מנסים להשתלט על אזורים לאורך הגבול עם ישראל. אסד משתמש בטילים מתוצרת איראן נגד אוכלוסייה אזרחית.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסרו ב-28 בדצמבר 2012 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בפקיסטן.
--
פקיסטן – טרור - טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-28 בדצמבר 2012 על הריגתם של 2 חיילים ועל חטיפתם של 33 נוספים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-28 בדצמבר 2012 על הריגתם של 3 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-28 בדצמבר 2012 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
קניה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בקניה מסרו ב-28 בדצמבר 2012 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-שבאב" הפועל מסומליה.

--
סודאן – דרום-סודאן: מקורות תקשורתיים במחוז בוראם שבסודאן מסרו ב-28 בדצמבר 2012 על הריגתם של 5 בני-אדם בהפצצה אווירית של ממשלת סודאן האסלאמית הפועלת מחרטום.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-28 בדצמבר 2012 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעולה צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: