Wednesday, December 26, 2012

150 הרוגים בסוריה; 15 הרוגים בניגריה בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים; 6 נוצרים נוספים נהרגו בניגריה; 13 כורדים נהרגו בטורקיה; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 5 הרוגים בפקיסטן; 5 הרוגים בתימן; 3 הרוגים בקשמיר; 2 חיילים נהרגו בסומליה; פוליטיקאי רוסי נרצח בקווקז; ילד נהרג בלבנון;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-25 בדצמבר 2012 על הריגתם של 150 בני-אדם בקרבות ובעימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. מקור המקורב למשטר הסורי מסר על הריגתם של לפחות 60 מורדים בקרבות עם כוחות-הביטחון. כמו כן נמסר על הריגתו של קצין מודיעין סורי מירי של אנשי האופוזיציה הלוחמת נגד המשטר. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו מאות אירועים אלימים כמו הפצצות אוויריות, ירי של צלפים לעבר אזרחים, הוצאות להורג ללא משפט, ביזה ואונס של נשים סוריות בידי כל הארגונים. מקורות נוספים באופוזיציה הסורית מסרו כי כוחות המורדים הצליחו להשתלט על עיירה סמוך לגבול הטורקי.
--
לבנון – טרור – סוריה: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-25 בדצמבר 2012 על הריגתו של ילד לבנוני מירי של חמושים שנעשה מהאזור הסורי של הגבול לעבר השטח הלבנוני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-25 בדצמבר 2012 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון המדינה בשיתוף עם כוחות נאט"ו הפועלים באפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-25 בדצמבר 2012 על הריגתם של לפחות 5 בני-אדם בסדרה של תקריות טרור שהתבצעה במהלך היממה האחרונה בצפון-מערב המדינה.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-25 בדצמבר 2012 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים ושוטר הודי בהיתקלות קטלנית שהייתה בחבל קשמיר.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-25 בדצמבר 2012 על הריגתם של 5 בני-אדם – ביניהם לפחות 2 קצינים בכירים – מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור עיר הבירה צנעא.
--
סומליה – טרור – קניה: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-25 בדצמבר 2012 על הריגתם של חייל מסומליה וחייל מקניה מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועל באזור הגבול בין שתי המדינות.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-25 בדצמבר 2012 על הריגתם של 15 בני-אדם בהיתקלות בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה. כמו כן נמסר על הריגתם של 6 בני-אדם (כולם נוצרים) בהתקפה על כנסייה נוצרית שנעשה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-25 בדצמבר 2012 על הריגתם של 13 חברי המחתרת הכורדית – ה-PKK - בהיתקלות עם כוחות-הביטחון שפעלו באזור חבל האטיי ובחבל אוסמאנייה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-25 בדצמבר 2012 על הריגתו של מנהיג מפלגה רוסית הפועלת בקווקז – כנראה בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: