Thursday, December 13, 2012

120 הרוגים בסוריה; 30 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בתימן; 27 הרוגים באפגניסטן; 8 הרוגים בפקיסטן; 7 הרוגים עיראק; טרוריסט מוסלמי חוסל בחברון; קרבות בסומליה ובמאלי;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-12 בדצמבר 2012 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שפרצו בכל רחבי סוריה – בעיקר באזורים העיר דמשק ובעיר חאלב. מקורות רשמיים בסוריה מסרו כי לאחר שהצבא הסורי הרג עשרות מורדים בעיר דמשק, הצבא הצליח להרגיע את המצב הביטחוני בעיר. הצבא הסורי השתמש לראשונה בטילי סקאד B שנורו מאזור דמשק לאזורים בצפון סוריה בהם שולטים המורדים. כמו כן נמסר על 5 הורגים מפיצוץ של מכונית-תופת ליד משרד הפנים הסורי בדמשק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן ובפקיסטן מסרו ב-12 בדצמבר 2012 על הריגתם של לפחות 27 בני-אדם בסדרה ארוכה של אירועי טרור שהתבצעה במהלך היממה האחרונה ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – ואלימות: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-12 בדצמבר 2012 על הריגתם של 8 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ואלימות שהתרחשו בעיקר באזור העיר קראצ'י בין שתי מליציות פוליטיות מוסלמיות חמושות.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-12 בדצמבר 2012 על הריגתם של 7 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן - טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-12 בדצמבר 2012 על הריגתם של כ-30 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד ארגון אל-קאעידה הפועל בדרום תימן.
--
העולם-המוסלמי – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה, בעיראק ובמאלי מסרו לאורך כל היממה האחרונה של ה-12 בדצמבר 2012 על קרבות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים במדינות הללו. אולם, עדיין לא נמסר על מספרם המדויק של הנפגעים. במאלי וסומליה מסרו על קרבות קשים עם ארגונים אסלאמיים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
ישראל – טרור – חברון: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-12 בדצמבר 2012 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בחברון מירי של חיילת צה"ל בעקבות ניסיונו של הטרוריסט להרוג חייל צה"ל.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: