Friday, December 7, 2012

120 הרוגים בסוריה; 7 פעילי טרור נהרגו בסומליה; 5 שוטרים נהרגו בעיראק; 4 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 3 הרוגים בלבנון; עיתונאי נרצח בקווקז;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-6 בדצמבר 2012 על הריגתם של 120 בני-אדם בקרבות ובעימותים קטלניים שהיו בעיקר באזור דמשק ובאזור העיר חאלב. גורמים בינלאומיים מסרו שהצבא הסורי מוכן להשתמש בנשק כימי בהתאם להתפתחויות הצבאיות בסוריה.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-6 בדצמבר 2012 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בצפון-מערב פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות רשמיים בעיראק מסרו ב-6 בדצמבר 2012 על הריגתם של 5 שוטרים מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור העיר בגדאד.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-6 בדצמבר 2012 על הריגתם של 7 פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בהיתקלות עם כוחות-הביטחון המקומיים הפועלים במחוז האוטונומי פונטלנד.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-6 בדצמבר 2012 על הריגתו של עיתונאי מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-6 בדצמבר 2012 על הריגתם של 3 בני-אדם מירי של צלפים בעימותים קטלניים שפרצו על רקע מלחמת האזרחים בסוריה. בשלושת הימים האחרונים נהרגו בלבנון לפחות 11 בני-אדם.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: