Tuesday, November 12, 2013

100 הרוגים בסוריה; 15 הרוגים בפקיסטן; 14 הרוגים באפגניסטן; 7 הרוגים בעיראק; 6 הרוגים בניגריה; 6 הרוגים בלוב; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בטורקיה, בתימן, בסומליה, בסודאן, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים מסרו ב-11 בנובמבר 2013 על הריגתם של כ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על קרבות קשים בצפון סוריה שבמהלכם נהרגו עשרות מורדים וחיילים. עוד נמסר על הריגתם של אזרחים מירי של פצצות מרגמה בערים מרכזיות אחדות – כמו בדמשק. אירועים קטלניים נרשמו בדיר אל-זור, חומס, אל-חאמה, דמשק, דרעא ובמקומות אחדים במחוז אידליב. גורמים בלבנון מסרו על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון חיזבאללה בקרבות עם כוחות האופוזיציה הפועלים באזור דמשק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-11 בנובמבר 2013 על הריגתם של 14 בני-אדם (רובם טרוריסטים מוסלמים) בשורה ארוכה של אירועי טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה ברחבי אפגניסטן. במקרה נוסף נהרג מתפלל מוסלמי במסגד שהוצא-להורג בידי טרוריסטים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על התקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן המחופשים לנשים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-11 בנובמבר 2013 על הריגתו של מפקד "רשת חאקאני" המסונפת לארגון הטליבאן בפעולה צבאית יזומה שנערכה בידי הצבא הפקיסטני. כמו כן נמסר על הריגתם של אנשים נוספים באזור העיר קראצ'י בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-11 בנובמבר 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם ועל פציעתם של 50 נוספים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו עשרות תקריות בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-11 בנובמבר 2013 על הריגתם של 6 בני-אדם בהתקפה של מיליציה אסלאמית חמושה הפועלת בצפון ניגריה.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-11 בנובמבר 2013 על הריגתם של 6 בני-אדם בסדרה של התקפות שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים במזרח לוב.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: