Saturday, November 9, 2013

50 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים בעיראק; 20 הרוגים בדארפור;  8 הרוגים באפגניסטן; 5 הרוגים בפקיסטן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 3 הרוגים בקשמיר; 2 הרוגים בלוב; 2 הרוגים בקווקז; 2 הרוגים בתאילנד; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, בסוריה, במצרים, בעיראק, בתימן, בסומליה, בלוב, בניגריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים מסרו ב-8 בנובמבר 2013 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים נוספים מסרו על כ-20 הרוגים בקרבות בין טרוריסטים מוסלמים לבין הצבא הסורי באזור העיר חומס במהלך קרבות לכיבושו של בסיס צבאי. קרבות נוספים נרשמו בין טרוריסטים מוסלמים לבין האופוזיציה הכורדית הופעלת בצפון-מזרח סוריה. גורמים רשמיים בטורקיה מסרו על תפיסתן של כ-1,200 פצצות באזור הגבול השותף עם סוריה. אישים בכירים באופוזיציה הסורית מסרבים ליטול חלק בדיונים שיערכו בז'נבה על סיום הקרבות בין האופוזיציה לבין המשטר.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-8 בנובמבר 2013 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים נוספים במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני. במהלך היומיים האחרונים נהרגו באזור לפחות 8 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה ועם תנועת החמאס בעזה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקוות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-8 בנובמבר 2013 על הריגתם של 8 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-8 בנובמבר 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון-מערב פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-8 בנובמבר 2013 על הריגתם של 30 בני-אדם ועל פציעתם של 50 נוספים בשתי פיגועי התאבדות שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-8 בנובמבר 2013 על הריגתם של כ-20 בני-אדם בקרבות בין כוחות הביטחון של סודאן לבין מורדים מקומיים הפועלים בחבל דארפור.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-8 בנובמבר 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם ועל פציעתם של 30 נוספים בקרבות שפרצו בין טרוריסטים מוסלמים לבין כוחות הביטחון הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסו ב-8 בנובמבר 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
--
הודו – קשמיר: מקורות רשמיים בהודו מסרו ב-8 בנובמבר 2013 על הריגתם של 3 בני-אדם (מהם 2 שוטרים) בשתי תקריות טרור שהתבצעו ידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בתאילנד מסרו ב-8 בנובמבר 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם כנראה מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: