Wednesday, November 20, 2013

40 הרוגים בסוריה; 23 הרוגים בלבנון; 12 הרוגים בפקיסטן; 12 הרוגים בעיראק; 9 ילדים נהרגו באפגניסטן; 8 שוטרים נהרגו בתימן; 4 הרוגים בסומליה; 2 ילדים נהרגו בסודאן; שוטר נהרג בניגריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בתימן, בסוריה, בלוב, בניגריה, בסודאן, בסומליה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים מסרו ב-19 בנובמבר 2013 על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על קרבות באזור דמשק, חומס, חאלב, דיר אל-זור ובמחוז אידליב. מקורות בסוריה מסרו כי בפיצוץ שאירע במחנה צבאי באזור דמשק לפני יומיים נהרגו 4 גנרלים סורים.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-19 בנובמבר 2013 על הריגתם של 23 בני-אדם ועל פציעתם של 150 נוספים בהתקפה משולבת של טרוריסטים מוסלמים שפעלו ליד השגרירות האיראנית בביירות. בין ההרוגים היה הנספח לענייני תרבות של איראן בלבנון.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-19 בנובמבר 2013 על הריגתם של 9 ילדים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-19 בנובמבר 2013 על הריגתם של 12 בני-אדם – שוטרים, חיילים, אזרחים, טרוריסטים ועובדי אוניברסיטה – בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה במהלך היממה האחרונה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-19 בנובמבר 2013 על הריגתם של כ-12 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות רשמיים בתימן מסרו ב-19 בנובמבר 2013 על הריגתם של 8 שוטרים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום תימן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-19 בנובמבר 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע ליד תחנת משטרה במוגדישו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
סודאן – קורדופן: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-19 בנובמבר 2013 על הריגתם של 2 ילדים בהתקפה אווירית של הצבא הסודאני בחבל קורדופן השואף להתנתק מסודאן האסלאמית של ממשלת חרטום.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-19 בנובמבר 2013 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם". במהלך היממה אחרונה נמסרו ידיעות על התקפות טרור נוספות אך לא נמסר מספרם המדויק של הנפגעים.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: