Sunday, November 3, 2013

60 הרוגים בסוריה; 13 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בעיראק; 6 הרוגים בסומליה; 2 עיתונאים צרפתים נרצחו במאלי; 2 הרוגים נוספים בתימן; 2 הרוגים בלבנון; 2 הרוגים בקווקז; מקורות עצמאיים בעיראק מסרו על הריגתם של 1,370 בני-אדם בחודש אוקטובר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, סוריה, בעיראק, בתימן, בניגריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-2 בנובמבר 2013 על הריגתם של כ-60 בני-אדם במהלך היממה האחרונה. מרבית ההרוגים היו בהפגזות של הצבא הסורי על העיר חאלב – שם הצבא הסורי מנסה כבר שבועות ארוכים להרחיב את אחיזתו בחלקיה המרכזיים של העיר.
--
מאלי – טרור: מקורות רשמיים במאלי מסרו ב-2 בנובמבר 2013 על הריגתם של 2 עיתונאים צרפתים לאחר שנחטפו בידי טרוריסטים מוסלמים הפולים בצפון מאלי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-2 בנובמבר 2013 על הריגתם של 12 בני-אדם בקרבות בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז פריאב.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-2 בנובמבר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-2 בנובמבר 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם נוספים בקרבות שפרצו בין טרוריסטים מוסלמים סונים לטרוריסטים מוסלמים שיעים הפועלים בצפון תימן. בימים האחרונים נהרגו לפחות 42 בני-אדם בקרבות הללו.
--
סומליה – פונטלנד: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-2 בנובמבר 2013 על הריגתם של 6 בני-אדם בקרבות בין כוחות-הביטחון של פונטלנד (מחוז אוטונומי) לבין טרוריסטים מקומיים.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-2 בנובמבר 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם (כולל חייל) מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון לבנון.
--
רוסיה – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-2 בנובמבר 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: