Tuesday, November 26, 2013

150 הרוגים בסוריה; 16 הרוגים במאלי; 10 הרוגים בעיראק; 9 חיילים נהרגו בלוב; 5 טרוריסטים מוסלמים ו-2 חיילים נהרגו באפגניסטן; 5 הרוגים בניגריה; 4 הרוגים בפקיסטן; חייל או"ם נהרג בדארפור; שוטר נהרג בקווקז; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, במצרים, בתימן, בסומליה, בניגריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים בלבנון מסרו ב-25 בנובמבר 2013 על הריגתם של כ-150 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו על קרבות קשים באזור דמשק וכן באזור צפון סוריה בו נהרגו לפחות 45 בני-אדם בהפצצות אוויריות של הצבא הסורי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-25 בנובמבר 2013 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בהתקפה אווירית של כוחות נאט"ו הפועלים באפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 חיילים מירי של טרוריסט המזוהה עם ארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-25 בנובמבר 2013 על הריגתם של 2 חיילים ו-2 טרוריסטים מוסלמים בשתי פעולות טרור שהתבצעו בפקיסטן במהלך היממה האחרונה. עוד נמסר על פעולות טרור נוספות שגרמו לפציעתם של רבים נוספים בכל רחבי פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-25 בנובמבר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. בין ההרוגים היו 5 חיילים שנהרגו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באזור העיר בגדאד.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-25 בנובמבר 2013 על הריגתו של חייל או"ם במהלך התקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור חבל דארפור.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-25 בנובמבר 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-25 בנובמבר 2013 על הריגתם של 16 בני-אדם בקרבות שפרצו בין ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים בצפון מאלי. מקורות נוספים מסרו על מעורבותם של טרוריסטים משבט "הטוארג" בהתקפה הזו.
--
לוב – טרור: מקורות רשמיים בלוב מסרו ב-25 בנובמבר 2013 על הריגתם של 9 חיילים ועל פציעתם של 37 נוספים בהיתקלות קטלנית עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי. כמעט כל יום מתרחש פיגוע טרור קטלני בלוב בו מעורבים טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. מרבית ארגוני טרור הפועלים בלוב צברו נשק רב ומתוחכם מאז ההפיכה נגד קדאפי.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-25 בנובמבר 2013 על הריגתו של שוטר בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: