Thursday, November 14, 2013

50 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים בעיראק; 14 הרוגים באפגניסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 4 הרוגים בסודאן; 4 הרוגים בניגריה; חייל ישראלי נהרג בידי טרוריסט מוסלמי; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בטורקיה, בתימן, בסומליה, בלוב, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים מסרו ב-13 בנובמבר 2013 על הריגתם של כ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו על קרבות קשים באזור חאלב וכן על כיבושה של עיירה קטנה ליד העיר דמשק שהייתה בידי המורדים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-13 בנובמבר 2013 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן, וכן על הריגתם של 4 בני-אדם ו-3 ילדים בסדרה נוספת של פיגועי טרור שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-13 בנובמבר 2013 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בעקבות התקפה של תחנת משטרה פקיסטנית.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-13 בנובמבר 2013 על הריגתם של 20 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה על עולי-רגל שיעים. עשרות רבות של בני-אדם נוספים נפצעו במהלך היום בסדרה של פיגועי טרור נגד העדה השיעית.
--
סודאן – דרום-סודאן: מקורות רשמיים בסודאן מסרו ב-13 בנובמבר 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם בהיתקלות צבאית שהתבצעה באזור הגבול המשותף עם דרום-סודאן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-13 בנובמבר 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים על בית-כלא במהלך ניסיון לשחרר את חבריהם הכלואים בו.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-13 בנובמבר 2013 על רציחתו של חייל ישראלי בידי טרוריסט מוסלמי צעיר שהגיע לעפולה מהעיר ג'נין.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: