Friday, November 8, 2013

50 הרוגים בסוריה; 10 הרוגים בפקיסטן; 7 הרוגים באפגניסטן; 7 שוטרים נהרגו בעיראק; 4 הרוגים באתיופיה; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; חייל נהרג בתאילנד בפיגוע אסלאמי; טרוריסט מוסלמי נהרג שומרון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בלוב, בתימן, בסומליה, בניגריה, בסוריה, בעיראק, במצרים, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים בסומליה ובלבנון מסרו ב-7 בנובמבר 2013 על הריגתם של כ-50 בני-אדם בקרבות ובעימותים קטלניים שהיו במהלך היממה האחרונה בין המורדים לבין אנשי כוחות-הביטחון הנאמנים למשטר.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-7 בנובמבר 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם לאחר חטיפתם בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-7 בנובמבר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-7 בנובמבר 2013 על הריגתם של 7 שוטרים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
אתיופיה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים באתיופיה מסרו ב-7 בנובמבר 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באוטובוס אזרחי בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון ,אל-שבאב" הפועלים בסומליה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-7 בנובמבר 2013 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-7 בנובמבר 2013 על הריגתו של חייל מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-7 בנובמבר 2013 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מירי של חיילי צה"ל הפועלים באזור השומרון.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: