Saturday, November 23, 2013

50 הרוגים בסוריה; 23 הרוגים בעיראק;  10 הרוגים באפגניסטן; 9 הרוגים בפקיסטן; 2 חיילים נהרגו בתימן; 2 אזרחים ושוטר נהרג במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, בסוריה, בעיראק, בסוריה, בקשמיר, בתאילנד, בלוב, בניגריה, בסומליה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-22 בנובמבר 2013 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של לפחות 25 מורדים בקרבות עם הצבא הסורי הפועל בצפון סוריה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-22 בנובמבר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-22 בנובמבר 2013 על הריגתם של לפחות 9 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שונים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בפקיסטן במהלך היממה האחרונה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-22 בנובמבר 2013 על הריגתם של 11 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בכל רחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מרבית ההרוגים היו אזרחים.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-22 בנובמבר 2013 על הריגתם של 2 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור השיעי שבצפון תימן.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-22 בנובמבר 2013 על הריגתו של שוטר בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים במהלך פעילות יזומה שנערכה נגד חברי תנועת "האחים המוסלמים". כמו כן נמסר על הריגתם של 2 בני-אדם בעימותים קטלניים שהיו באזור קהיר בין תומכי "האחים המוסלמים" לבין מתנגדיהם.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: