Wednesday, November 27, 2013

100 הרוגים בסוריה; 46 הרוגים בעיראק; 12 טרוריסטים מוסלמים ו-2 רוסים נהרגו בתימן;  9 הרוגים בפקיסטן; 4 קופטים ו-4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחברון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, במצרים, בתימן, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בלוב, בניגריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים מסרו ב-26 בנובמבר 2013 על הריגתם של לפחות 100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גם במהלך היממה האחרונה נמסר על קרבות קשים ועל מספר הרוגים גבוה באזור דמשק ובצפון סוריה. עוד נמסר על הריגתם של 15 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת באזור דמשק שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-26 בנובמבר 2013 על הריגתם של 46 בני-אדם ועל פציעתם של כ-150 נוספים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-26 בנובמבר 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם בשתי פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים ברחבי פקיסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של זוג שיעים (גבר ואישה) בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים באזור העיר קראצ'י. ארגון הטליבאן וארגון אל-קאעידה מתנגדים לנוכחותם של שיעים בפקיסטן. במהלך השנה האחרונה נהרגו מאות שיעים בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם שני הארגונים האלה.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-26 בנובמבר 2013 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בהתקפה אווירית של הצבא התימני שנערכה באזור מחוז אביאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 יועצים רוסים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במחוץ למצרים מסרו ב-26 בנובמבר 2013 על הריגתם של 4 קופטים בידי טרוריסטים מוסלמים במהלך חתונה שנערכה בכנסייה נוצרית. כמו כן נמסר מפי דובר צבאי מצרי על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-26 בנובמבר 2013 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בחברון בפעילות צבאית יזומה של ישראל. השלושה תכננו שורה של פיגועים נגד מטרות ישראליות וערביות.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: