Wednesday, November 13, 2013

120 הרוגים בסוריה; 17 הרוגים באפגניסטן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 8 הרוגים בעיראק; 7 הרוגים פקיסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; טרוריסט מוסלמי נהרג בטוניסיה; כהן-דת שיעי נהרג בלבנון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, בסוריה, בעיראק, במצרים, בתימן, בטורקיה, בסומליה, בניגריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים מסרו ב-12 בנובמבר 2013 על הריגתם של כ-120 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. קמורות ערביים מסרו על הריגתם של 90 מורדים בקרבות עם הצבא הסורי באזור העיר חאלב. כמו כן נמסר על שורה של תקריות קטלניות בהן נהרגו עשרות אזרחים וחיילים סורים הנאמנים למשטר.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-12 בנובמבר 2013 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בפעולה צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-12 בנובמבר 2013 על הריגתו של כהן-דת שיעי המקורב לחיזבאללה מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון לבנון.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן ומקורות נוספים מסרו ב-12 בנובמבר 2013 על הריגתם של 16 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בשתי פעולות צבאיות יזומות שנערכו בידי כוחות נאט"ו הפועלים באפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-12 בנובמבר 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם – ביניהם 2 מפקדים בכירים הקשורים לארגון הטרור "רשת חאקאני" – בשורה של תקריות קטלניות שהתרחשו במהלך היממה האחרונה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-12 בנובמבר 2013 על הריגתם של 8 בני-אדם בשורה ארוכה של תקריות קטלניות שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-12 בנובמבר 2013 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בקרבות שנערכו בדרום סומליה.
--
טוניסיה – טרור: מקורות תקשורתיים בטוניסיה מסרו ב-12 בנובמבר 2013 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם כוחות הביטחון של טוניסיה במהלך פעולה צבאית יזומה שנערכה באזור הגבול עם לוב.
--
הודו – קשמיר: מקורות רשמיים בהודו מסרו ב-12 בנובמבר 2013 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים שניסו לבצע פיגוע התאבדות בחבל קשמיר.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: