Sunday, November 10, 2013

60 הרוגים בסוריה; 19 הרוגים בעיראק; 18 הרוגים באפגניסטן; 7 הרוגים בניגריה; 6 הרוגים בסומליה; 5 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 4 הרוגים במצרים; 3 שיעים נהרגו בפקיסטן; 3 הרוגים במאלי; 2 הרוגים נוספים בלוב; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בתימן, בסומליה, בלוב, בניגריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות אופוזיציה הסורית ומקורות נוספים מסרו ב-9 בנובמבר 2013 על הריגתם של כ-30 בני-אדם עד ל-60 בני-אדם במהלך יום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-9 בנובמבר 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם בעימותים קטלניים בין אנשי "האחים המוסלמים" לבין המתנגדים להם במהלך הפגנות מחאה שנערכו במקומות אחדים ברחבי מצרים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-9 בנובמבר 2013 על הריגתם של 18 בני-אדם בהתקפה צבאית יזומה שנערכה בשיתוף עם כוחות נאט"ו הפועלים באפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-9 בנובמבר 2013 על הריגתם של 3 שיעים מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן. מאות שיעים נהרגו בפקיסטן במהלך השנה האחרונה בהתקפות טרור מכוונות של ארגון הטליבאן וארגון אל-קאעידה הפועלים בפקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-9 בנובמבר 2013 על הריגתם של 19 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בתימן מסרו ב-9 בנובמבר 2013 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-9 בנובמבר 2013 על הריגתם של 6 בני-אדם ועל פציעתם של 30 נוספים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-9 בנובמבר 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם ועל פציעתם של עשרות רבות של נוספים בהתקפה אלימה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון ניגריה.
--
מאלי – טרור: מקורות צבאיים במאלי מסרו ב-9 בנובמבר 2013 על הריגתם של 3 בני-אדם בקרבות בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים משבט הטוארג הפועלים בצפון מאלי.
--
לוב – טרור: מקורות רשמיים בלוב מסרו ב-9 בנובמבר 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם נוספים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שנערכה באזור העיר בנגאזי. ביומיים האחרונים נהרגו לפחות 4 בני-אדם בהתקפות האלה.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: