Sunday, November 24, 2013

120 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים בעיראק; 9 הרוגים בפקיסטן; 5 הרוגים באפגניסטן; חבר-פרלמנט נהרג בתימן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בעיראק, בסוריה, בלבנון, במצרים, בתימן, במאלי, בניגריה, בסומליה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-23 בנובמבר 2013 על הריגתם של כ-120 בני-אדם ביום קרבות קשה במיוחד שנערך בערים אחדות ברחבי סוריה. בין ההרוגים היו לפחות 50 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שנפגעו במהלך קרבות עם הצבא הסורי. כמו כן נמסר על התקפה יזומה של ארגוני טרור על מכוניתו של שר בכיר בממשלת סוריה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-23 בנובמבר 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-23 בנובמבר 2013 על הריגתם של 9 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. כמו כן נמסר על חטיפתם של 11 מורים שעסקו במתן הסברה על מחלת הפוליו. ארגון הטליבאן מתנגד ליוזמת הממשלה להעניק חיסון לילדי פקיסטן ממחלת הפוליו.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-23 בנובמבר 2013 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים סונים ומארגונים שיעים הפועלים ברחבי עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים מסרו ב-23 בנובמבר 2013 על הריגתו של חבר-פרלמנט מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו בעיר הבירה.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: