Thursday, November 7, 2013

7 בנובמבר 2013
100 הרוגים בסוריה; 13 הרוגים בעיראק; 11 הרוגים באפגניסטן; 11 הרוגים בפקיסטן; 4 הרוגים בניגריה; חייל נאט"ו נהרג באפגניסטן; הרוג בלוב; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בתאילנד, בקשמיר, בסומליה, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בתימן, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-6 בנובמבר 2013 על הריגתם של כ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. באזור חומס נהרגו עשרות מורדים וחיילים (לפחות 70 בני-אדם) בקרבות על השליטה בעיר. עוד נמסר על הריגתם של לפחות 8 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בעיר דמשק. כמו כן נמסר על הריגתם של עשרות אזרחים מירי של חיילים סורים ובהפגזות קשות על מרכזי אוכלוסייה עירוניים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 בנובמבר 2013 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן ו-5 חיילים בשתי תקריות טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה. כמו כן נסמר על הריגתו של חייל נאט"ו בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 בנובמבר 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם במהלך פעילות צבאית שנערכה בגבול פקיסטן-איראן. מקורות מקומיים בפקיסטן מסרו כי את הירי ביצעו חיילים איראנים. כמו כן נמסר על הריגתם של 7 בני-אדם בקרבות בין מליציות אסלאמיות חמושות הפועלות באזור העיר קראצי'.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-6 בנובמבר 2013 על הריגתם של 13 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. מקורות נוספים בעיראק מסרו כי מאז תחילת שנת 2013 נהרגו בעיראק יותר מ-5,500 בני-אדם בפיגועי טרור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-6 בנובמבר 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטרור האסלאמי "בוקו חראם".
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-6 בנובמבר 2013 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מטען שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: