Tuesday, November 5, 2013

40 הרוגים בסוריה; 48 הרוגים נוספים בתימן; 39 הרוגים בעיראק; 5 הרוגים בפקיסטן; 3 הרוגים בתימן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסיני; 2 שוטרים נהרגו באפגניסטן; חייל נאט"ו נהרג באפגניסטן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסוריה, בעיראק, במצרים, בלבנון, בטורקיה, בתימן, בסומליה, בניגריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-4 בנובמבר 2013 על הריגתם של כ-40 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. כמו כן נמסר על הריגתם של 6 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר חומס.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-4 בנובמבר 2013 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מעזה שנהרגו סיני כנראה בעת הכנת מטען-חבלה או בהיתקלות עם כוחות הביטחון של מצרים הפועלים בצפון סיני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-4 בנובמבר 2013 על הריגתם של 2 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתו של חייל נאט"ו מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במזרח אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-4 בנובמבר 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם מפיצוץ של רימון יד שהושלך בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-4 בנובמבר 2013 על הריגתם של 39 בני-אדם לפחות בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-4 בנובמבר 2013 על הריגתם של 48 בני-אדם בקרבות בין טרוריסטים מוסלמים סונים לטרוריסטים מוסלמים שיעים הפועלים בצפון תימן. עד כה נהרגו לפחות 100 בני-אדם בקרבות הללו. במהלך הקרבות היה שימוש נרחב בירי של פגזי תותחים וטילי נ"ט. מאות בתים נפגעו במהלך הימים האחרונים בשל הקרבות. מאות נוספים נפצעו. משפחות רבות נמלטו מאזורי הקרבות. מקורות מדיניים בתימן מסרו כי נכשלו שיחות להשגת הפסקת-אש בין הצדדים הטרוריסטים הלוחמים זה כנגד זה.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: