Tuesday, November 19, 2013

50 הרוגים בסוריה; 15 הרוגים באפגניסטן; 11 הרוגים בסומליה; 10 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים בתימן; 6 הרוגים בפקיסטן; קצין בכיר נהרג במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, בסודאן, בלוב, במצרים, בסוריה, בעיראק, בלבנון, בטורקיה, בתימן, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-18 בנובמבר 2013 על הריגתם של כ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו על קרבות והרוגים במחוז אידליב וכן על קרבות נפגעים נוספים באזור צפון-מזרח סוריה באזורים בהם מתגוררים כורדים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-18 בנובמבר 2013 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה ארוכה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בכל רחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-18 בנובמבר 2013 על הריגתם של 6 אזרחים, חיילים וטרוריסטים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה במהלך היממה האחרונה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-18 בנובמבר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בכל רחבי עיראק בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. מרבית ההרוגים נפגעו מירי במקומות שונים ברחבי עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-18 בנובמבר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם (רובם כנראה ילדים) בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון המדינה נגד האוכלוסייה השיעית במתגוררת במקום. מקורות נוספים מסרו כי ההתקפה התבצעה כלפי בית-ספר בצפון תימן.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-18 בנובמבר 2013 על הריגתם של 11 בני-אדם בקרבות שפרצו בדרום סומליה בין כוחות הממשלה לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-18 בנובמבר 2013 על הריגתו של קצין בכיר במשטרה מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר קהיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: