Friday, November 15, 2013

60 הרוגים בסוריה; 57 הרוגים בעיראק; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 5 הרוגים באפגניסטן; 4 הרוגים בניגריה; שוטר נהרג במצרים; טרוריסט מוסלמי נהרג בקווקז; ישראלי נרצח בבקעת הירדן בידי טרוריסטים מוסלמים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, בסוריה, בעיראק, במצרים, בתימן, בסומליה, בלוב, בתאילנד, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-14 בנובמבר 2013 על הריגתם של כ-60 בני-אדם או יותר מיום נוסף של קרובת ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים מקומיים באזור דמשק מסרו כי במהלך היממה האחרונה נהרגו לפחות 20 בני-אדם בהתקפה של חוליות טרור הקשורות לארגון אל-קאעידה הפועלות באזור דמשק. כמו כן, נמסר על מתיחות גואה באזורים בהם מתגוררים הכורדים לאור מאמציהם לבסס אוטונומיה נפרדת בצפון-מזרח סוריה. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו מאות אירועים אלימים וקטלניים שכללו ירי של מרגמות לעבר אזרחים המתגוררים בערים המרכזיות, וכן ירי של טנקים והפצצות אוויריות של הצבא הסורי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-14 בנובמבר 2013 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן ו-2 שוטרים בסדרה של התקפות טרור שהתבצעה במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-14 בנובמבר 2013 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור העיר קראצ'י.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-14 בנובמבר 2013 על הריגתם של כ-57 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של מעשי טרור והתקפות אלימות שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שפעלו נגד העדה השיעית במהלך אירועים דתיים שהתקיימו ביומיים האחרונים לרגל חג "העשורא".
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-14 בנובמבר 2013 על הריגתם של 2 שוטרים ו-2 אזרחים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון המדינה.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-14 בנובמבר 2013 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים הפעלים בצפון סיני.
--
רוסיה – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-14 בנובמבר 2013 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם כוחות הביטחון הפעולים בצפון הקווקז.
--
ישראל – טרור: מקוות רשמיים בישראל מסרו ב-14 בנובמבר 2013 כי הריגתו של הישראלי בבקעת הירדן בחודש אוקטובר 2013 הייתה פעולת טרור שהתבצעה בידי 2 טרוריסטים מוסלמים המתגוררים ברשות הפלסטינית.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: