Thursday, September 25, 2014

100 הרוגים בסוריה; 100 הרוגים בעיראק; 86 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 42 הרוגים בפקיסטן; 25 הרוגים בדרום-סודאן; 10 נוצרים נהרגו בניגריה; 10 בני-אדם נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 7 הרוגים בלוב; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 3 גרמנים נרצחו בתימן; טרוריסט מוסלמי נהרג באוסטרליה; אזרח צרפתי נרצח באלג'יריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בלוב, בתימן, בסודאן, בסומליה, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן, בפקיסטן ובפיליפינים;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-24 בספטמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה ארוכה של הפצצות אוויריות שנערכו ברחבי סוריה נגד מטרות טרור. גורמים נוספים בסוריה מסרו על עשרות הרוגים בהפצצות של ארה"ב על יעדי טרור השייכים לארגונים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. כמו כן נמסר על קרבות בכל הערים המרכזיות של סוריה בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-24 בספטמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם במהלך היממה האחרונה בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות שנערכו בצפון המדינה בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-24 בספטמבר 2014 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-24 בספטמבר 204 על הריגתם של 86 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במקביל במחוזות אחדים ברחבי המדינה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים מסרו ב-24 בספטמבר 2014 על הריגתם של 42 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של התקפות אוויריות של הצבא הפקיסטני על יעדי טרור בצפון ווזיריסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 10 בני-אדם בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בצפון-מערב פקיסטן.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-24 בספטמבר 2014 על הריגתם של 25 בני-אדם בהתקפה של מורדים הפועלים בצפון המדינה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-24 בספטמבר 2014 על הריגתם של 10 נוצרים בהתקפה של מיליציות מוסלמיות חמושות הפועלות בצפון ניגריה.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-24 בספטמבר 2014 על הריגתם של 7 בני-אדם בסדרה של פיגועי יריר שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
גרמניה – טרור – תימן: מקורות מודיעיניים בגרמניה מסרו ב-24 בספטמבר 2014 על סופם הטרגי של זוג הורים ובנם בן השנה שנחטפו בתימן בידי טרוריסטים מוסלמים בשנת 2009. בנם מת לאחר שנה מדלקת קשה וההורים נרצחו בידי שוביהם.
--
אוסטרליה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים באוסטרליה מסרו ב-24 בספטמבר 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מירי של שוטרים בעקבות כוונתו לבצע פיגוע קטלני באוסטרליה. הטרוריסט היה מזוהה עם ארגון "המדינה האסלאמית".
--
צרפת – טרור – אלג'יריה: מקורות תקשורתיים באלג'יריה מסרו ב-2 בספטמבר 2014 על הוצאתו להורג של אזרח צרפתי שנחטף בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים באלג'יריה. פורסם סרטון המראה את עריפת ראשו של החטוף.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: