Friday, September 26, 2014

270 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בסין בפיגועים אסלאמיים; 10 הרוגים באפגניסטן; 5 הרוגים בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי שהתחזה למנהיג ארגון "בוקו חראם" נהרג בניגריה; הרוג במאלי; הרוג בלבנון; ארגון טרור אסלאמי בפיליפינים מאיים לרצוח שני בני-ערובה גרמנים; 260 טרוריסטים מוסלמים נכנעו בניגריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בלבנון, בסודאן, בניגריה, בתימן, בסומליה, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ובינלאומיים מסרו ב-25 בספטמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של הפצצות של ארה"ב וצרפת וכן של הצבא הסורי על יעדי טרור הנמצאים בצפון סוריה ובמזרחה. מקורות בטורקיה מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 25 טורקים שהצטרפו לארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בסוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-25 בספטמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-270 בני-אדם ביום נוסף של פיגועים ובקרבות בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". בין ההרוגים היו אזרחים, חיילים כורדים, חיילים עיראקים וטרוריסטים מוסלמים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-25 בספטמבר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה על פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-25 בספטמבר 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-25 בספטמבר 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי התחזה למנהיג של ארגון הטרור האסלאמי "בוקו חראם" הפועל בניגריה. כמו כן נמסר על כ-260 טרוריסטים מוסלמים שהסגירו את עצמם לידי כוחות-הביטחון. מקורות נוספים מסרו על עשרות טרוריסטים מוסלמים הרוגים בקרבות עם הצבא הניגרי.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-25 בספטמבר 2014 על עריפת ראשו של אזרח בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון מאלי.
--
לבנון – טרור: מקורות צבאיים בלבנון מסרו ב-25 בספטמבר 2014 על הריגתו של אדם שניסה להצית מחנה פליטים של סורים שנמלטו מהקרבות במדינתם.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בפיליפינים מסרו ב-25 בספטמבר 2014 על איום של ארגון הטרור האסלאמי "אבו סיאף" להוציא להורג שני בני-ערובה גרמנים שנחטפו בידי הארגון המזוהה עם ארגון אל-קאעידה.
--
סין – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בסין מסרו ב-25 בספטמבר 2014 על הריגתם של 50 בני-אדם בסדרה של פיצוצים קטלניים ובעימותים אלימים שפרצו בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים במחוז שינצ'יאנג. האירוע היה ב-22 בספטמבר 2014. מקורות נוספים מסרו שמרבית ההרוגים נפגעו מירי של כוחות-הביטחון.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: