Saturday, September 27, 2014

160 הרוגים בעיראק; 120 הרוגים בסוריה; 100 הרוגים באפגניסטן; 20 הרוגים בניגריה; 10 הרוגים בפקיסטן; 6 הרוגים בסומליה; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; הרוג ו-450 עצורים בלבנון; טרוריסט מוסלמי בכיר נהרג בקווקז; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, במצרים, בסודאן, בניגריה, במאלי, בסומליה, בתימן, בלבנון, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות רשמיים בסוריה מסרו ב-26 בספטמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של התקפות אוויריות של הצבא הסורי על יעדי טרור של ארגונים אסלאמיים הפועלים בצפון סוריה ובמזרחה. בין ההרוגים היו גם עשרות בני-אדם שנפגעו בהתקפות אוויריות של ארה"ב על יעדים המוחזקים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-26 בספטמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-160 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו במהלך היממה האחרונה בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות נוספים מסרו על הרוגים נוספים בהפצצות אוויריות של ארה"ב על מתקנים הנמצאים בשליטת טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-26 בספטמבר 2014 על הריגתם של 100 בני-אדם בהתקפה רחבת-היקף של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שפעלו בדרום אפגניסטן ובאזור העיר קאבול. מאות טרוריסטים מוסלמים השתתפו בהתקפה הזו. 12 מההרוגים ראשם נערף. עשרות בתים הועלו באש. נמסר גם על אונס וביזה במהלך ההתקפה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-26 בספטמבר 2014 על הריגתם של כ-10 בני-אדם בהתקפות ירי של טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. בין ההרוגים היה תושב נוצרי שהואשם בכפירה באסלאם.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-26 בספטמבר 2014 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-26 בספטמבר 2014 על הריגתם של 6 בני-אדם בקרבות בין שני מיליציות אסלאמיות חמושות על רקע תשלום דמי-כופר על אזרח זר שנחטף בידי אחד מהארגונים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-26 בספטמבר 2014 על הריגתם של יותר מ20 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
לבנון – טרור: מקורות צבאיים בלבנון מסרו ב-26 בספטמבר 2014 על מעצרם של כ-450 בני-אדם בחדש לשיתוף פעולה עם ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים באזור הגבול עם סוריה. ככול היודע במהלך הפעולה נהרג אדם אחד.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-26 בספטמבר 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר בהיתקלות עם כוחות-הביטחון הפועלים בצפון הקווקז.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: