Sunday, September 7, 2014

120 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בתימן; 30 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 7 חיילים נהרגו בסודאן; 5 הרוגים בפקיסטן; ראשו של חייל לבנוני נוסף נערף; כ-40 גופות של שיעים התגלו בצפון-עיראק; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, בלוב, בסומליה, בסודאן, בתימן, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-6 בספטמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של התקפות אוויריות של הצבא הסורי שנערכו ברחבי המדינה במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של אזרחים ושל טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" במהלך התקפה רחבת-היקף של הצבא הסורי של יעדי טרור באזור העיר אל-רקא המצאת בשליטת הארגון.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-6 בספטמבר 2014 על הריגתם של 120 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות בין כוחות הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". בין ההרוגים היו גם לפחות 40 בני-אדם שגופותיהם נמצאו במהלך היממה הקודמת שנטבחו בידי טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון שפעלו בצפון עיראק. מקורות נוספים מסרו כי אלה היו נהגים שיעים שהוצאו-להורג בידי ארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-6 בספטמבר 2014 על הריגתם של כ-50 בני-אדם במהלך הימים האחרונים בקרבות בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים שיעים הפועלים בצפון המדינה.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-6 בספטמבר 2014 על חייל לבנוני נוסף שראשו נערף בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שחטף חיילים בקרב על העיירה ארסל שבלבנון.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 בספטמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-30 טרוריסטים מוסלמים נוספים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון. ביומיים האחרונים נהרגו לפחות 90 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 בספטמבר 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. גשמי המונסון בפקיסטן גרמו למאות הרוגים במהלך הימים האחרונים, ואנשי הטליבאן הפקיסטני מנסים לטרפד את הסיוע האזרחי לניצולים.
--
סודאן – דארפור: מקורות צבאיים בסודאן מסרו ב-6 בספטמבר 2014 על הריגתם של 7 חיילים בקרבות שהיו במזרח חבל דארפור בין כוחות-הביטחון של סודאן לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: